ליואיץ' טרם הגיע להסדר מול בני יהודה, בן דוד יחתום?

הסרבי לא היה אמור להיכלל בסגל ב-0:3 הנהדר על סכנין מכיוון שלא קיצץ, אך שיחק לבסוף למרות שעדיין לא סיכם על מתווה. בלם מכבי חיפה שנבחן מותיר רושם טוב. מחמאות לדור ג'אן, זריהן יהיה כשיר למכבי ת"א

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ככה בני יהודה חלמה לפתוח את עונת 2020/21. הקבוצה של אלישע לוי הביסה אתמול (שבת) 0:3 את בני סכנין באצטדיון דוחא במחזור הראשון של ליגת העל, סיפקה יכולת משכנעת וחיברה ניצחון שלישי ברציפות אחרי שניצחה גם בשני המשחקים האחרונים של גביע הטוטו.

מהרגע הראשון הכתומים שלטו לחלוטין בנעשה על כר הדשא ובאו על שכרם עם שערים יפים של דור ג'אן, שי מזור ועמית זנטי. משחק ההגנה היה מצוין, סכנין כלל לא התקרבה לשער של עומר ניראון, והקבוצה משכונת התקווה שיחקה כדורגל יעיל מאוד. "נהיה קבוצה חזקה העונה, יש סגל טוב והוא עוד יתחזק", אמר גורם במועדון

מתיאה ליואיץ' היה מצוין עם שני בישולים, אך הסיפור עם הסרבי מעניין מאוד. הוא לא התאמן באימון המסכם והיה אמור להישאר מחוץ לסגל מכיוון שלא הגיע לסיכום על קיצוץ בשכרו, אך לבסוף הוא פתח בהרכב והציג יכולת מרשימה.

דור ג'אן חוגג
דור ג'אן חוגג | דני מרון

עם זאת, לספורט1 נודע כי הקשר טרם הגיע להסדר מול המועדון. המאמן אלישע לוי ניסה לתווך בינו לבין ההנהלה, ידע את חשיבותו המקצועית ועל כן ליואיץ' שותף לבסוף. על אף שבקבוצה אופטימיים שיגיעו בקרוב לסיכום עם הסרבי המצוין, נראה כי ההחלטה אתמול התקבלה בעיקר בכדי להרגיע את הרוחות, ולבסוף היא גם הייתה מועילה מאוד על כר הדשא.

"מתיאה כוכב כדורגל", החמיא גורם בבני יהודה. שחקן נוסף שזכה לשבחים היה דור ג'אן, שמעבר לשער שכבש היה מצוין וסידר לא מעט מצבים לחבריו באחד ממשחקיו הטובים במועדון. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שג'אן עלה בהרכב מכיוון שהוא אמור לעזוב עד לסיום חלון ההעברות, ושחקן סיפר: "ג'אן החלוץ הכי טוב שלנו וסוף סוף נתנו לו לשחק".

בגזרת החיזוק, שי בן דוד עדיין מתאמן עם הקבוצה, בסך הכל מותיר רושם טוב ובבני יהודה שוקלים בחיוב לצרפו. הבלם בן ה-23, אשר הושאל בחצי השני של עונת 2019/20 ממכבי חיפה לטרפאני מהליגה האיטלקית השנייה, עדיין שייך לירוקים ויש לו חוזה לעונה נוספת, אך הם לא יערימו קשיים במידה שהכתומים יחליטו לצרפו, ואם וכאשר זה יקרה ככל הנראה זו תהיה עסקת השאלה.

שי בן דוד | האינסטגרם הרשמי של טרפאני

בן דוד הושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית בעונת 2018/19 והציג יכולת מצוינת, אך בעונה הקודמת לצערו לא קיבל קרדיט גם במכבי חיפה וגם בטרפאני, ובסך הכל רשם הופעה אחת בלבד לאורך כל השנה האחרונה – וגם היא כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-89 במדי הקבוצה מאיטליה.

אחרי פגרת הנבחרות, בעוד כשבועיים, בני יהודה תארח בבלומפילד את מכבי תל אביב. ניב זריהן, שנעדר מהמשחק אמש בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי זכר למשחק מול הפועל כפר סבא במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, צפוי להיות כשיר להתמודדות מול האלופה. שחקן נוסף שאמור לחזור לעניינים במהלך הפגרה הוא מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי