עבדה: "באנו כדי לנצח, הסוד הוא שהאמנו". נמשך המאמץ להתחזק

במכבי פ"ת מאושרים לאחר שהדהימו את האלופה: "אנחנו קבוצה שלא נופלת מאף אחת בליגה", סיכם הכישרון הצעיר. בקבוצה מאמינים כי במהלך פגרת הנבחרות יצטרפו שני שחקני התקפה זרים. המשבר מול בבייב מחריף

(גודל טקסט)

עשר שנים שאלופת המדינה לא הפסידה במחזור הפתיחה. עד שבאה מכבי פתח תקווה של גיא לוזון, העולה החדשה הטרייה, והדהימה 1:2 את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה במשחק מצוין. שמחה גדולה הייתה הלילה במלאבס. "זה ניצחון ענק. ניצחון של קבוצה שבנויה על שחקני בית צעירים וזה הופך את זה למיוחד עוד יותר. אנחנו האמנו מהרגע הראשון וזה עשה את ההבדל", אמרו במועדון.

מנגד, בקבוצה לא שכחו את הפנדל הגבולי שקיבלה האלופה במחצית השנייה. אמנם ניק בלקמן בעט למשקוף אך במועדון מאוד לא אהבו את ההחלטה של השופט איתן שמואלביץ', שגרמה לזעם גדול.

ליאל עבדה הצעיר שכבש את שער הניצחון הנהדר, אמר לאחר מכן: "זה בסה"כ משחק ראשון. אין מאושר ממני לכבוש את שער הניצחון, מגיע שאפו גדול לשחקנים ולכל הצוות שהכינו אותנו הכי טוב שאפשר. אני חושב שאנחנו קבוצה שלא נופלת מאף אחת בליגה והראינו את זה בעונה שעברה במפעל הגביע. הוכחנו שכשאנחנו באים אגרסיביים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו אנחנו קבוצה מאוד חזקה".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים עם ליאל עבדה. ניצחון ענק | דני מרון

האמונה לאחר המחצית הראשונה: "לפני המשחק באנו לפה בשביל לנצח. לא בשביל להשיג תיקו ובטח לא בשביל להפסיד. הסוד הוא שהאמנו. שאנחנו יכולים לנצח את המשחק".

על הציפיות להיות מנור סולומון הבא: "זו מחמאה בשבילי שמשווים אותי לשחקן שיצא לאירופה ומשחק ברמות הגבוהות. אני נשאר עם הרגליים על הקרקע וממשיך לעבוד קשה בצניעות. השמיים הם הגבול".

הקבוצה צפויה לערוך ביום שלישי משחק אימון נגד כפר קאסם מהליגה הלאומית, כאשר מי שייעדרו הם נציגי הקבוצה בנבחרת הצעירה: ארד בר, ליאל עבדה, אור בלוריאן ותאי בריבו, שימריאו כבר היום לאיי פארו וישובו ביום חמישי.

בפ"ת מאמינים כי ינצלו את פגרת הנבחרות כדי להשלים את צירופם של שני שחקני ההתקפה הזרים הנוספים אשר חסרים בסגל, כאשר כבר אמש ניתן היה לראות במחצית הראשונה כמה הקבוצה משוועת לחלוץ.

גיא לוזון. הסגל יושלם במהלך הפגרה | דני מרון

בנושא אחר, הקפטן בעונה שעברה, אלי בבייב, ממשיך לא להיות בתוכניות של המועדון. הקשר, שנדרש לקצץ קיצוץ משמעותי בשכרו, לא נכלל בשבועיים האחרונים מהתרגולים הטקטיים ולמעשה רק מתחיל את אימוני הריצה עם הקבוצה ולא משותף בחלק האחרון של האימון. בבייב היה קרוב להצטרף להפועל כפ"ס, אך בשל סירוב המועדון להשתתף בשכרו, העסקה נפלה והקשר יחפש תחנה חדשה אחרת בליגת העל. כמוהו גם הבלם אושר אבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי