אלמוג כהן: "לא הגיוני שאני מורחק על דברים פחות חמורים". אז'ובל מרשים

זעם גדול במכבי נתניה על כך שליאני לא הרחיק את ז'וסואה לאחר ששלח מרפק לפניו של הקפטן: "זה היה משנה את כל המשחק". החלוץ עשוי להצטרף בזמן שמלמד זוכה להתעניינות מהפועל ת"א. במועדון פתחו את מכירת המנויים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 2:3 להפועל ב"ש במחזור הפתיחה של ליגת העל. הקבוצה של ריימונד אטוולד הייתה לא פחות טובה מהקבוצה מבירת הנגב, אך מספר טעויות שביצעה ורכות בחלק האחורי עשו את ההבדל.

"היינו יותר טובים מהם. הם בנויים על שחקן אחד שזה ז'וסואה והוא פשוט כל הקבוצה שלהם", אמרו בנתניה בסיום, והוסיפו: "אנחנו נהיה קבוצה טובה. הגיע לנו הרבה יותר טוב מהמשחק הזה אבל מצד שני גם מגיעות מילים טובות לשחקנים".

עיקר הכעס של נתניה בסיום הופנה לשופט לירן ליאני, שלא הרחיק במחצית הראשונה את ז'וסואה למרות מרפק ששלח לפניו של הקפטן אלמוג כהן. הקשר הפורטוגלי קיבל רק את הכרטיס הצהוב. "זה היה ביזיון של שיפוט. זה לא ייאמן מה שהוא עשה לנו במשחק הזה. זה היה משנה את כל המשחק" כעסו בנתניה. גם המאמן אטוולד עקץ את צוות השיפוט, כזכור.

ז'וסואה, אלמוג כהן | דני מרון

כהן, שלא הוחלף והמשיך לשחק, פונה בסיום המשחק לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נזקק לתפרים זכר לפציעה אצל רופא הקבוצה. "אני חושב ששלטנו במשחק, לחצנו מצויין וחטפנו הרבה כדורים. לצערי במצב הראשון שהם עברו את החצי הם קיבלו פנדל" סיכם כהן. "חזרנו למשחק. הראינו את המחויבות והרצון שלנו לא לעזוב את המשחק אף פעם ואני חושב שעל זה מגיע לנו כל הכבוד. אנחנו מאוד מאוכזבים וגם מתיקו היינו יוצאים מאוכזבים, כי אנחנו באים לנצח כל משחק ואני בטוח שבמחזור הבא נגד סכנין נוכל לנצח".

על הפציעה: "אני לא אוהב לדבר על שופטים בד"כ אבל אני חושב שבין השופטים צריך להיות שוויון. לא הגיוני שאני מקבל אדומים על דברים פחות חמורים מאלה. ירדתי לחדר ההלבשה וראיתי את המהלך, במיוחד שיש VAR. זה אדום מארץ האדומים וזה כואב לי שזה לא שווה בשווה בין כולם".

בינתיים, בנתניה ימשיכו את החיפושים אחר חיזוק כאשר החלוץ בן אז'ובל ממשיך להתאמן ומרשים את הצוות המקצועי וההערכות הן שנתניה תצרפו לסגל הקבוצה. מנגד, גיא מלמד, שממשיך לא להתאמן עם הקבוצה, זוכה להתעניינות מהפועל ת"א כאשר המאמן ניר קלינגר מעריך את השחקן, אך ספק גדול אם האדומים יוכלו לעמוד בחוזהו. הסיכויים לעסקה לא גבוהים כרגע.

ריימונד אטוולד | דני מרון

בנתניה פתחו אתמול את מכירת המנויים לעונה הקרובה בשני מסלולים: אוהד אשר ירצה לרכוש מנוי לכל המשחקים יצטרך לשלם 1,000 שקלים (כאשר בכל אופן הכסף לא יוחזר) ואילו אופצייה נוספת שתינתן היא לשלם 250 שקלים ולהיות זכאי להיכנס למשחקים על פי חישוב ממוצע העלות לכרטיס כאשר במידת הצורך ניתן יהיה להוסיף סכום נוסף ולהיכנס למשחקים נוספים.

במועדון עוקבים אחר המו"מ של בית"ר ירושלים עם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר הציפייה היא שהשניים יחתמו במועדון וכך נתניה תוכל להגיע עימם להסכמה בנוגע לסוגיית הפיצוי.

בן אז'ובל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי