אקיינימי חזר לאימונים מלאים וצפוי להיות בסגל לסכנין

הנורבגי החלים ממתיחה בשריר האחורי ונראה טוב, גם בנדה התאמן לצד הקבוצה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אז'ובל ממשיך להתאמן. וגם: הסיפור מאחורי עזיבת זלצר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה להפועל באר שבע, בו זכתה למחמאות, מכבי נתניה תארח ביום שבת את בני סכנין (18:00, שידור ישיר בספורט4), במטרה לצבור ניצחון ראשון העונה בליגה: "אנחנו מאמינים שתהיה פה קבוצה טובה" אמרו שחקנים לקראת המשחק. "מצד שני, ביום שבת זה משחק חשוב עבורנו אנחנו חייבים נקודות בשביל הביטחון שלו".

הבשורה הטובה של המאמן ריימונד אטוולד מגיעה מכיוונו של הבלם הנורבגי אקינסלה אקיניימי, שכבר הספיק לזכות לכינוי "אקי" בקרב הקבוצה. הבלם, ששב ממתיחה קלה בשריר האחורי, ערך ביומיים האחרונים אימונים מלאים ואף נראה בהם טוב, כאשר ההערכות הן שהוא יערוך הופעת בכורה בסגל הקבוצה כבר בשבת.

מנגד, קשר הרכש הגנאי לאמק בנדה, עבר בדיקת קורונה בה יצא שלילי במקביל לבדיקות הרפואיות שערך. הזמבי הצעיר, שהחל להתאמן במקביל לחבריו, הצליח להרשים אותם, כאשר בנתניה טוענים כי הם שומרים על הנהלים והשחקן מתאמן לפי הוראות משרד הבריאות והוראות הבידוד.

לאמק בנדה. עמנואל אמבולה החמיא | Mikhail Japaridze\TASS via Getty Images

בן אז'ובל ממשיך להתאמן עם הקבוצה ולמרות שחלפו מספר שבועות מאז החל את אימוניו, המאמן ריימונד אטוולד עדיין לא גיבש החלטה לגביו והוא ממשיך להתאמן. גם פאדי נג'אר, ששיחק בחצי השנה האחרונה במדי בית"ר תל אביב בת ים, ממשיך בהתרשמות.

בנושא אחר: לפני כחודש, עזב היועץ המקצועי של מחלקת הנוער, זאביק זלצר את תפקידו. מאחורי הקלעים ועם תחילת תקופת הקורונה, הוצע לזלצר על ידי הבעלים אייל סגל לשנות את תפקידו ליו"ר הוועדה המקצועית במחלקת הנוער כדי שיהיה מעורב גם בבוגרים כאשר לאחר פגישה בחודש יוני, החל זלצר המוערך את תפקידו.

אך בחלוף מספר שבועות בתפקיד ולאחר שהבין שבמסגרת התפקיד החדש לא יוכל לבוא לידי ביטוי, החליט זלצר על עזיבתו, אך גורמים במועדון מספרים כי בין הצדדים קיים עדיין קשר טוב וזלצר מסייע לסגל ולמועדון במידת האפשר.

בן אז'ובל
בן אז'ובל. יצטרף לנתניה? | אודי ציטיאט

ועוד במכבי נתניה, המועדון חתם על המשך שיתוף פעולה עם חברת "ביטקוין צ'יינג'" גם בעונה הקרובה. כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה על גב חולצות המשחק והחברה תהנה מפרסום מסיבי וחשיפה בכל האמצעים הדיגיטליים שהמועדון יכול להציע.

מנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין: "אנחנו גאים להמשיך את הליך הגידול בתחום נותני החסות של המועדון. חברת "ביטקוין צ'יינג'" הינה חברה מתפתחת אשר צפויה בתוך מספר שנים להיות המובילה בתחומה. בהתאם לכך, אין טבעי משיתוף הפעולה ארוך הטווח שנחתם היום בין שני המותגים, "ביטקוין צ'יינג" ומכבי נתניה, אשר חולקים את אותם החלומות והשאיפות".

מחברת "ביטקוין צ'יינג'" נמסר: "סוס מנצח לא מחליפים. בעקבות התרחבות הרשת והצלחת סניף "ביטקוין צ‘יינג'" השני בנתניה, הרחבת הסניפים לערים נוספות וההבנה שגם עולם הספורט יעבור לתשלומים במטבעות דיגיטליים, החליטה החברה להתרחב בחסות על מותג צעיר ומתקדם כמו מכבי נתניה. מאחלים לשני הצדדים עונה מוצלחת ופוריה".

שחקני מכבי נתניה וישראל זביטי. המשחק נגד סכנין יתקיים? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי