גטהון נטש את אימון כפ"ס, אך צפוי להיות כשיר למכבי פ"ת

קיזיטו וטריקו גטהון | אודי ציטיאט

הקשר סובל משריר תפוס ואם לא יוכל לפתוח בהרכב בשבת מול המלאבסים, אפריאט יחליפו. סיסוקו עדיין לא יתלבש, תורג'מן לשחקנים: "תלוי בנו. הם יבואו לשחק אגרסיבי". וגם: ההפתעה עם קיזיטו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ניצחה במחזור הפתיחה של ליגת העל 1:2 את הפועל תל אביב. מחר (שבת) הירוקים ינסו לשמור על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים, כאשר יפגשו את מכבי פתח תקווה, שהשיגה 1:2 משלה במחזור הראשון, אך מול לא אחרת מאשר האלופה מכבי תל אביב.

"ניצחון במשחק כזה יגדיל את הציפיות וייתן הרבה ביטחון" אמרו בהפועל כפ"ס. "שתי הקבוצות באות אחרי ניצחון ומי שתנצח תוכל לברוח קצת". המאמן עמיר תורג'מן יזכה לסגל כמעט מלא, אך שני שחקנים ייעדרו – מאור ג'רסי, אשר נמצא בשלבי החלמה מתקדמים מהקרע במפשעה. השחקן השני הוא חלוץ הרכש קרפאלה סיסוקו, שנמצא בבידוד.

הקשר טריקו גטהון, שזוכה למחמאות רבות על תפקודו מתחילת העונה, נטע את האימון בעקבות שריר תפוס, אך הוא אמור להיות כשיר להתמודדות. תורג'מן הרבה לערבב בין הגופיות באימון, כאשר בשלבים מסוימים אפילו קיזיטו שנמצא בכושר מצוין תורגל מחוץ להרכב, אך נראה שאם גטהון יהיה כשיר, המאמן ישמור על אותם 11 שגברו על הפועל ת"א.

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

במידה וגטהון לא יפתח, יהב אפריאט יזכה לקבל את חולצת ההרכב. אם דבר כזה אכן ייצא אל הפועל, אור דסה יוסט מעמדת הכנף וישחק מתחת לחלוץ, כאשר בן רייכרט יזוז משבצת אחת אחורה. "זה תלוי בנו. הם יבואו לשחק אגרסיבי ונצטרך להיות מוכנים" אמר המאמן עמיר תורג'מן לשחקנים באסיפה.

תורג'מן התייחס למשחק הקרוב במסיבת העיתונאים ואמר: "אני משתדל להתייחס לקבוצה שלי בלבד. הייתה לנו הכנה ארוכה יותר מהמשחק הקודם. נשחק מול יריבה שהגיעה מוכנה לליגה ועשתה ניצחון גדול במחזור הראשון. אנחנו נצטרך להגיע בשיא היכולת ולהיות מוכנים בכל הפרמטרים".

"נראינו טוב מול הפועל ת"א, אבל נצטרך להביא את הדברים הטובים לידי ביטוי גם בשבת", המשיך המאמן. מכבי פ"ת קבוצה מהירה וטובה עם שחקנים מסוכנים, אבל יש להם גם חסרונות. אם נעשה היטב את מה שאנחנו צריכים – נקדם את עצמנו לעבר השגת הנקודות".

אור דסה בועט | אודי ציטיאט

הסגל: "קיבלתי את מה שביקשתי. מבחינתי הסגל כמעט הושלם. לא מתעסק במי חסר ואיפה. מתעסק במשחק הקרוב בלבד. פתחנו טוב. הניצחון על הפועל ת"א הציג את הפוטנציאל שיש לנו, אבל זה מאחורינו וחובת ההוכחה עלינו בכל משחק מחדש".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג פוצ'יבה, בן רייכרט, טריקו גטהון (יהב אפריאט), אור דסה, עומר פדידה, קיזיטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי