לא רק דוניו: צ'יקו אופואדו בין המועמדים למכבי חיפה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

לספורט1 נודע שבנוסף לאקס מנצ'סטר סיטי שנחשב למועמד המוביל, גם הניגרי שכיכב בשנתיים האחרונות במכבי תל אביב מוערך על ידי בכר ונמצא על הפרק. שמו על אלטמן עלה, אופטימיות באשר לצירוף טוואטחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ההעפלה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, מכבי חיפה חוזרת לליגת העל בתקווה להמשיך את רצף ניצחונות גם ביום ראשון במשחק הבית נגד הפועל באר שבע.

הבוקר (שישי) הייתה אמורה מכבי חיפה להמשיך בהכנות למשחק, אך המאמן ברק בכר ביטל אותו לאחר שהרגיש עייפות אצל שחקניו, כך שמחר בערב ייערך האימון המסכם למשחק. עם זאת, מי שכן אמורים להתאמן היום הם צמד הזרים החדשים חוסה רודריגס ובוגדאן פלאניץ', במטרה לנסות ולהכשירם למשחק  מול קייראט הקזחית ביום חמישי (ישיר בספורט2). אגב, במועדון סיפרו שרודריגס הגיע בכושר טוב בשל העובדה שהתאמן עם מלאגה הקיץ.

בנוסף לשני הזרים שהצטרפו השבוע, במועדון לא מתכוונים לעצור את מסע הרכש. כפי שפרסמנו לראשונה לפני שבועיים, בכר ביקש להתחזק בארבע עמדות ולאחר צירוף הבלם והקשר הוא מקווה לשים את ידו גם על מגן שמאלי וחלוץ.

בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המגן השמאלי המועדף, כידוע, הוא מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה שקיבל הצעה כספית נמוכה משכרו בלודוגורץ בינתיים חזר לבולגריה. בחיפה ציינו כי אין באפשרותם להגדיל את ההצעה הכספית וזאת לאור המתווה של משרד האוצר שדורש קיצוץ בשכר השחקנים. עם זאת, בחיפה עדיין בטוחים שטוואטחה יסכים לחזור לאחר שיבין כי הוא אינו מיועד להיות שחקן הרכב בלודוגורץ.

בחלק ההתקפי, שם מחפשים במועדון מחליף למוחמד עוואד שהושאל ללך פוזנאן, עלו לאחרונה מספר אופציות בפני בכר וביניהן אקס מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו. הניגרי, שנפצע בפברואר שעבר ומאז לא חזר ארצה וחוזהו בשורות האלופה הסתיים ביוני, כבש תשעה שערים בעונה שעברה והעובדה שיכול לשחק גם באגף הרשימה את מחלקת הסקאוטינג של המועדון.

שם נוסף ששמו עלה הוא של הקפטן החדש של הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, אך נראה כי בכר מעדיף זר גם בשם העלויות הכספיות. כפי שפרסמנו אתמול, בשלב הזה המועמד המוביל הוא גודסוואי דוניו שגדל במנצסטר סיטי ומשחק בליגה הדנית. הירוקים קיבלו המלצות רבות על הגנאי ואף החלו בשיחות ראשוניות מול נציגיו, שאם יבשילו לכדי עסקה אז סאקו טורה יושאל להפועל קריית שמונה. 

עומרי אלטמן. על הכוונת | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי