לאחר ה-1:1 בק"ש, בהפועל חיפה מבינים: הקבוצה חייבת חיזוק

במועדון זעמו על היכולת והגישה של השחקנים במחצית הראשונה: "היא הייתה סיוט אחד גדול", אמר הבעלים יואב כץ. שמותיהם של חגי גולדנברג ושלומי אזולאי עלו, נבדקת גם אופציה של חלוץ זר. חשש לפציעה רצינית לפדידה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר משחק החוץ נגד קריית שמונה אתמול (שבת), בו סחטו 1:1 והצליחו לצאת עם נקודה, בהפועל חיפה מבינים כי הקבוצה חייבת להתחזק בעמדות הקישור וההתקפה. בימים הקרובים תיערך שיחה בין ראשי המועדון למאמן חיים סילבס בנושא. בחיפה סיפרו כי משרד האורצ שינה מעט את מתווה הפיצוי הכלכלי לקבוצות, מה שככל הנראה יאפשר לצרף רכש נוסף ללא שחרור שחקנים מהסגל. בין השמות שעלו לאחרונה נמצאים המגן חגי גולדנברג וחלוץ בית"ר ירושלים שלומי אזולאי. בנוסף, נבדקת גם אפשרות של חלוץ זר.

במועדון יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו בקריית שמונה. מצד אחד, החיפאים זעמו על היכולת והגישה של השחקנים במחצית הראשונה, אשר למזלם הסתיימה רק בפיגור 1:0. יחד עם זאת, במחצית השנייה חל שיפור משמעותי שהביא גם לשער השוויון של נס זמיר. הבעלים יואב כץ סיכם: "המחצית הראשונה הייתה סיוט אחד גדול. במחצית השנייה השתפרנו, אבל זה לא מספיק. כולם צריכים להבין שהליגה תהיה שוויונית העונה ואנחנו צריכים להגיע מוכנים לכל משחק. אני לא יודע להגיד מה לא עבד בהתחלה ואם זה קשור לשיטת שלושת הבלמים או למשהו אחר, אבל הקבוצה חייבת שיפור".

נס זמיר הוסיף: "גם לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים אמרתי שלפעמים עדיף נקודה ולא להפסיד. היינו יכולים להשיג יותר במחצית השנייה וחבל שלא ניצלנו את המצבים שלנו. ברמה האישית, אני רוצה לכבוש מספר דו ספרתי של שערים העונה".

הקשר סער פדידה, שנכנס כמחליף לאחר ההפסקה, נפצע לקראת הסיום ופינה את מקומו לגל אראל. בהפועל חיפה חוששים כי מדובר בפציעה רצינית והשחקן ייבדק בימים הקרובים.

רוצה להגיע למספר דו ספרתי של שערים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי