ייאוש בהפועל ת"א: "מאבקי הישרדות מתקרבים", ראדי מועמד

האדומים שהשוו את פתיחת העונה הרעה מ-1960, טוענים כי מדובר בהעתק של העונה שעברה והסגל פשוט לא טוב: "היכולת והאווירה קטסטרופה". למרות הרצון לשחררם, קוטליה ובראון ימשיכו עד ינואר. ההנהלה תתכנס בקרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצא במשבר ענק. הקבוצה של ניר קלינגר רשמה אתמול (ראשון) הפסד שני העונה בשני מחזורים כשנכנעה 2:0 למ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד, והשוותה שיא שלילי בן 60 שנה, כאשר בעונת 1959/60 הפסידה הקבוצה בשני מחזורי הפתיחה לבית"ר תל אביב ולהפועל רמת גן. בסיום יצאו השחקנים עם פנים נפולות לעבר האוטובוס המפואר החדש שערך את נסיעת הבכורה שלו ושמעו קללות של מאה אוהדים, שגם קראו לעבר הבעלים שרון ניסנוב לעזוב את המועדון.

גורם במועדון אמר: "היכולת והאווירה סביב הקבוצה מזכירה את פתיחת העונה שעברה עם המאמן ניסו אביטן. אין חיבור מקצועי והשחקנים שהצוות המקצועי רצה – אינם. המחאה מחלחלת לאימונים למרות שכלפי חוץ אומרים שמנסים לעשות הפרדה. הדרך לפלייאוף התחתון למאבקי ההישרדות נסללת".

שחקנים בקבוצה כעסו על השער הנאיבי שספגה הקבוצה לאחר 18 שניות וטענו כי זה הכניס את הקבוצה לבלבול וחוסר ביטחון גדול.

ניר קלינגר | דני מרון

האדומים רוצים להתחזק אך נמצאים תחת מגבלות תקציביות ולכן משה סיני וניר קלינגר אינם יכולים להביא שחקנים איכותיים לקבוצה. לאחרונה עלה שמו של הקשר הוותיק מהראן ראדי כמועמד להצטרף ובקבוצה בטוחים ששחקנה של בני סכנין יכול להביא מנהיגות והדראה לשחקנים הצעירים, וגם רמזי ספורי ודן איינבינדר הוזכרו אך המועדון לא יכול לעמוד בשכרם.

בינתיים ישנם ניסיונות להיפרד כבר עכשיו משני שחקני התקפה שהגיעו הקיץ – לבאן קוטליה שפתח אתמול בהרכב וכן עומר בראון. הם חתומים לשנתיים נוספות, כזכור, אך נראה כי לקבוצה לא תהיה ברירה אלא להמתין עם שחרורם עד לחלון ההעברות הבא, אלא אם כן ימצאו קבוצה חלופית בליגת העל. במועדון שוב מתחו ביקורת על כך שחלק מהשחקנים הזרים היו צריכים להגיע רק למבחנים ולא ברור מדוע מיהרה ההנהלה להחתימם.

ראשי המועדון מבינים כרגע כי הסגל הנוכחי הוא ברמה של תחתית הליגה ונראה כי תתקיים פגישה מקצועית. בקבוצה מבינים כי לקראת המשחק הבא בעוד קצת פחות משבועיים נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, מתבקשים שינויים גדולים בהרכב. בהפועל מקווים שאדי גוטליב שטרם עבר בבקרה התקציבית והמגן הצעיר דורון ליידנר שסבל מפגיעה בברכו, יוכלו לשחק.

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

הבלם רז שלמה שסובל מכושר גרוע גם במדי הנבחרת הצעירה, סופסל אתמול ובמקומו פתח בהרכב מור נעמן הצעיר שכרגע הראה שהוא עדיין לא בשל. גם סיאנדה קולו הדרום אפריקאי שערך הופעת בכורה והוצב בקישור – לא הרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי