איביץ': "ליוואי גרסיה היה השחקן הכי טוב בישראל"

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה. עוזב ליוון | דני מרון

אקס מכבי תל אביב וכיום מאמנה של ווטפורד שיבח את הטרינידדי שעזב את בית"ר ירושלים ועבר לא.א.ק אתונה, שהמנהל המקצועי שלה הוא אחיו, איליה: "הוא צריך לשפר את הסיומת, אבל הוא מהיר, דינמי ויש לו אחד על אחד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ליוואי גרסיה כבר נפרד מבית"ר ירושלים והשלים את מעברו לא.א.ק אתונה, אבל רק הבוקר (חמישי) נודע שכנראה שלאקס מכבי תל אביב, המאמן ולדימיר איביץ', יש חלק בעסקה. כמובן שהוא אינו קשור ישירות למעבר, אבל בכל זאת – המנהל המקצועי של א.א.ק אתונה הוא אחיו, איליה, ואם להסתמך על דברי המאמן, הוא כנראה מי שסיפק על הטרינידדי המלצה חמה מאוד.

איביץ', שצפה בליוואי גרסיה מקרוב בשנתיים האחרונות כמאמן מכבי תל אביב, סיפר עליו בראיון ל-SDNA: "הוא משחק באגף שמאל עם רגל שמאל, אבל גם יכול להיות על הקו בימין ואם אני לא טועה הוא גם שיחק כחלוץ. הוא צריך להבקיע יותר שערים עם הנתונים והאופי שלו, וכמובן שזה גם תלוי בשחקנים שאיתו בקבוצה, אבל הוא צריך לשפר את הסיומת".

ליוואי גרסיה | דני מרון

מאמן ווטפורד כיום, שפתח את הצ'מפיונשיפ עם ניצחון על מידלסברו, הוסיף: "לא.א.ק יש שחקנים מאוד טובים בחלק התקפי, אבל לליוואי גרסיה יש תכונות שאין להם. הוא בהחלט מביא איתו משהו אחר. הוא היה השחקן הכי טוב בישראל, מאוד מהיר, דינמי, אחד על אחד מצוין, שחקן אידיאלי לפרוץ הגנות".

אגב, שחקן נוסף שהגיע הקיץ לא.א.ק הוא ייבן שאחוב, קשר נבחרת אוקראינה לשעבר שגם אותו ניסתה מכבי תל אביב לצרף בתקופתו של ולדימיר איביץ'.

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי