3 חיוביים נוספים בחדרה, מימר: "כל המשפחה שלי נדבקה"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

טבצ'ניק, גומה ומאמן השוערים נדבקו ובסך הכל מניין החולים בקבוצה עומד על 13. שחקנים נוספים דיווחו על תסמינים. המאמן בראיון מיוחד מדבר על השבוע שעבר עליו: "הרגשתי רע, קיוויתי שזה נגמר אבל זה חזר שוב"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מנהלת הליגות הודיעה במהלך השבוע האחרון על השבתת הפעילות בבני סכנין ובהפועל חדרה. אם בסכנין מדובר במקרים רבים של שחקנים שנדבקו בנגיף הקורונה, אצל חדרה הדבר קרה בעיקר אצל הצוות המקצועי. היום (שבת) התברר כי שלושה נוספים התגלו כחיוביים לנגיף – השוער עדי טבצ'ניק, החלוץ אסי גומה ומאמן השוערים מאיר טלבי. בסך הכל התגלו בקבוצה 13 נדבקים, ושחקנים נוספים דיווחו על תסמינים.

בשיחה מיוחדת עם ספורט1 מספר מאמן חדרה, שרון מימר, על השבוע הלא פשוט שעבר: "זה התחיל ברביעי שעבר. הרגשתי כאבי ראש וחום, אך לא היה לנו אימון וחיכיתי לשעות הערב. למחרת עדיין הרגשתי רע והחלטתי לעשות בדיקה כדי לא לסבך את הקבוצה. כבר ברביעי הכנסתי את עצמי לבידוד ביתי ואז התגלה שאני חיובי".

"לקראת שבת החום ירד וקיוויתי שזה נגמר, אבל יומיים לאחר מכן זה שוב חזר", המשיך מימר. אם לא דיבר בכך, אז מספר ימים לאחר מכן התברר כי כל משפחתו של המאמן נדבקה בנגיף. "כולם עשו בדיקות ויצאו חיוביים, ככה שהסתובבנו רגיל בבית. למזלי כולם בריאים וגם אני נמצא בשלבים האחרונים של החלה".

אסי גומה | אודי ציטיאט

מימר התייחס גם לדחיית המשחקים ואמר: "לא היה סיכוי שנשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר אחרי ששלושה ימים כלל לא התאמנו. לא היה סיכוי שנסכן את השחקנים מבחינה ספורטיבית. לעומת זאת, רצינו לשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון והצוות המקצועי של קבוצת הנוער בראשותו של רון קלר החל בהכנות בשיתוף פעולה מלא. אחר כך התגלו עוד נדבקים והוחלט להשבית את הקבוצה בתקווה שנעבור ביחד את המגפה"."

"הגענו בכושר טוב לעונה הזאת", דיבר מימר על העתיד המקצועי העונה. "הצגנו יכולת טובה כשחיברנו קבוצה חדשה. אין ספק שהשבועיים האלה ייקחו אותנו אחורה. ננסה לצמצם פערים, אבל אני סומך על הצוות שלי ועל מאמן הכושר דוד בובליל. אין ספק שאנחנו צריכים לפחות שבוע של אימונים לפני שנוכל לחזור לליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי