ה-11 שניצחו את הפועל ת"א צפויים לפתוח גם נגד מכבי פ"ת

רן בן שמעון נערך למשחק נגד מכבי פתח תקווה והזהיר את שחקניו מעבדה ומאינברום, שגדל במ.ס אשדוד. בקרוב יואץ הניסיון לצרף שני קשרים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל ייצא לדרך מחר (שני) ובמועדון ספורט אשדוד נערכים למשחק הביתי באצטדיון הי"א נגד מכבי פתח תקווה, העולה החדשה שהחלה את העונה עם שני ניצחונות.

כידוע, מ.ס אשדוד נכנעה במחזור הפתיחה 2:0 לקריית שמונה, אך צברה ביטון במחזור הקודם כשניצחה 0:2 בבלומפילד את הפועל תל אביב. רן בן שמעון סימן עוד בהכנה לעונה את הפלייאוף העליון כמטרה ועל כך גם הוא מקפיד לדבר עם השחקנים לאחרונה ושם דגש על החמצות וטעויות קטנות שנבעו מחוסר תשומת לב וגרמו להפסד.

בניסיון להצטרף לחבורת הצמרת מעתה והלאה, בן שמעון מבקש להתחזק בקשר אחורי ובקשר קדמי, מהלך שיתפוס תאוצה בימים הקרובים. בינתיים, הוא עובד עם שחקניו על עמידה נגד ההתקפות המתפרצות של מכבי פתח תקווה דרך האגפים ונערך להתמודדות עם ליאל עבדה ואור אינברום, שגדל באשדוד. ההרכב הפותח אמור להיות זהה לזה שניצח את הפועל תל אביב.

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמאהני, פארס אבו עקל, רועי גורדנה, מוחמד כנען, שלומי אזולאי, דין דוד ושגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי