משה חוגג עקץ: "תכננתי לערוך הפגנה נגד ק"ש, אח"כ נגד פ"ת והפועל ת"א"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים מצפה שהקהל ישוב לאצטדיונים וכתב בפוסט נוקב: "למה שלא נוכל להפגין באצטדיון הפתוח שעה שהשחקנים מפגינים על הדשא? בתל אביב אנשים הפגינו בים מצוידים באבטח ובגד ים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, העביר היום (ראשון) ביקורת נוקבת על ההתנהלות בכל הנוגע להחזרת הקהל לאצטדיוני הכדורגל. כעת, בעיצומו של הסגר לתקופת החגים, עקץ הבעלים בחשבון הפייסבוק שלו כשטען כי שקל להגיע יחד עם 50 אוהדים שיגיעו להפגין במשחק נגד קריית שמונה מחר (שני, 21:00 בספורט4).

"תכננתי לערוך הפגנה מחר בערב באצטדיון טדי נגד העיר קריית שמונה, שבוע אחר כך לערוך הפגנה גם נגד העיר פתח תקווה ואז נגד הפועל תל אביב הפגנה גדולה מאוד", כתב חוגג והתייחס כמובן ליריבותיה הבאות של בית"ר כשציין את ערים אלה, "עד 50 אנשים אין צורך לאשר את ההפגנה, לוקחים שלטים, צעיפים ודגלים שחורים (עם צהוב כמובן) ומותר לגמרי גם כשיש סגר".

חוגג, שלמעשה המשיך את קו "ההפגנות" אתמול בחופי הים על ידי עשרות בתל אביב, הוסיף: "להפגנות גדולות יותר מ-50 משתתפים צריך לקבל את אישור המשטרה ואני לא רואה סיבה שלא נקבל אותו. היום בתל אביב אנשים הלכו להפגין בים, מצוידים באבטיח ובגדי ים, למה שלא נוכל להפגין גם באצטדיון הפתוח שעה שהשחקנים מפגינים על הדשא".

עם זאת, חוגג הבהיר לסיום כי "יו"ר המנהלת ביקש שלא אעשה את זה…נ,ב. אתמול בגרמניה דורטמונד שיחקה עם 9,300 צופים ביציע. נ.ב.ב מתגעגע לקהל".

שחקני דורטמונד עם הקהל ברקע
שחקני דורטמונד עם הקהל ברקע | Lars Baron/Bundesliga/Bundesliga Collection via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי