אופטימיות בבני יהודה בנוגע לבלטקסה, זריהן ייעדר גם מול כפ"ס

מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

בקבוצה משכונת התקווה מאמינים כי לאחר שמכבי ת"א תתחזק הדרך של המגן השמאלי חזרה למועדון תהיה סלולה. שחקן הכנף עדיין פצוע ולא ישחק בשני, לא צפויים שינויים בהרכב. אלישע: "הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אווירה טובה מאוד שוררת בבני יהודה בשבועות האחרונים. פתיחת העונה החיובית עושה את שלה, ואחרי ה-0:3 על בני סכנין במחזור הפתיחה וה-2:2 מול מכבי תל אביב במחזור שאחר מכן, בקבוצה מקווים מחר (שני) ב-20:00 להמשיך במגמה ולהשיג ניצחון על הפועל כפר סבא בחוץ במסגרת המחזור השלישי של הליגה.

במועדון ממשיכים לבחון את נושא הרכש ואופטימיים שבסופו של דבר מתן בלטקסה ישוחרר ממכבי תל אביב ויגיע לעונה נוספת בשכונת התקווה. "ידענו שנצטרך לחכות לו הרבה זמן מההתחלה, מכבי ת"א תמיד מתחילה לשחרר את השחקנים שלה רק בשלב מאוחר ואחרי שהיא תתחזק הסיכוי שהוא יחזור יהיה גדול", אמר גורם בבני יהודה. מלבד בלטקסה, במועדון מחפשים שחקן התקפה נוסף.

בגזרה המקצועית, ניב זריהן הפצוע ימשיך להיעדר ויחמיץ גם את כפ"ס, מולה נפצע במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. שחקן הכנף ימשיך להמתין להופעת הבכורה שלו במסגרת הליגה, ובינתיים ההרכב של אלישע לוי מתגבש ומספק תוצאות טובות, ומעניין לראות כיצד הוא ישתלב בו בהמשך, שכן זריהן הצטרף כמובן כשחקן מפתח וכמי שאמור להיות האיש של הקבוצה בחלק הקדמי.

ניב זריהן | דני מרון

לא צפויים שינויים בהרכב שפתח מול מכבי ת"א במחזור הקודם, מה שאומר שדור ג'אן ימשיך לשחק בחוד לצד רועי בן שמעון הצעיר ואלישע ימשיך במערך שלושת הבלמים – דן מורי, תאמבי סגס ואליסון דוס סנטוס. מתיאה ליואיץ' ישחק בקישור לצד יוסיף מוסא ושי מזור. עומר ניראון יפתח בין הקורות ועמית כהן ימשיך לקבל את הקרדיט באגף השמאלי.

"מדובר בעוד משחק קשה, מול קבוצה טובה שהוכיחה את זה בדרך שבה היא משחקת מפתיחת העונה שלה – בדיוק כפי שאנחנו הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה", אמר המאמן אלישע לוי לקראת כפ"ס והחמיא ליריבה. "מדובר במשחק מפתח. אני מקווה שנגיע נחושים, טובים, שנדע לנצח את המשחק הזה ולהמשיך קדימה".

רצף 11 משחקי הליגה ללא הפסד (כולל העונה הקודמת): "אני מקווה שנמשיך במגמה הזו. במשחקי ההכנה לעונה הנוכחית לא גילינו יציבות בתוך המשחק עצמו. זה הדבר שאנחנו צריכים לשפר – לשמור על יציבות ולהתקדם בתוך המשחק, בין המשחקים ובתוצאות כמובן. אנחנו בדרך לשם. אנחנו מגיעים לאצטדיון המושבה מחר בשביל לשמור על יציבות, להציג כדורגל חיובי – כפי שאנחנו מציגים מסוף העונה שעברה ובתחילת העונה הזו. אנחנו רוצים ליהנות מהמשחק ולהביא נקודות".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן (אמיר רוסתום), יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', רועי בן שמעון, דור ג'אן.

דור ג'אן חוגג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי