זעם בבני יהודה על השיפוט: "פשוט ביזיון, מביך"

אליסון דוס סנטוס | אריאל שלום

תסכול אצל הכתומים אחרי ההפסד 3:1 לכפ"ס, בו לטענתם היו צריכים לקבל שני פנדלים ושני שחקני היריבה היו צריכים להיות מורחקים. אכזבה גם מההתפרקות לקראת הסיום: "מאבדים ביטחון בשניות". ניר ברדע הוצע

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה חוותה אתמול (שני) ערב לא נעים. דווקא לאחר שהובילה 0:1 החל מהדקה העשירית משער של רועי בן שמעון אחרי בישול גדול של מתיאה ליואיץ', הייתה טובה והציגה כדורגל חיובי, הקבוצה נחלה הפסד 3:1 להפועל כפר סבא בחוץ במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. זה היה ההפסד הראשון של הקבוצה העונה בליגה והראשון אחרי 11 משחקי ליגה ללא הפסד, והוא הרגיש רע במיוחד, כי הכתומים באמת היו טובים יותר עד שספגו בדקה ה-62 את ה-1:1 ולאחר מכן פשוט התפרקו וספגו שני אדומים, ומעבר לכך, סבלו מטעויות שיפוט חמורות של השופט נאאל עודה.

צפו בהפסד 3:1 של בני יהודה להפועל כפ"ס

טענות קשות במועדון הופנו כלפי עודה, על אף שהמאמן אלישע לוי סירב להתייחס או להעניק חשיבות לטעויות השיפוט בראיון סיום המשחק. מבחינת הקבוצה, שני פנדלים שהגיעו לה לא נשרקו וגם לא שני כרטיסים אדומים שהיו צריכים להישלף עבור שחקני הפועל כפ"ס.

בדקה ה-25 דור ג'אן הוכשל ברחבת כפ"ס ולא נשרק פנדל גם לאחר צפייה במערכת ה-VAR, וגורם בקבוצה אמר: "זה היה 100% פנדל וזה היה גומר את המשחק". בסיום המשחק ג'אן העלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו פרסם וידאו של האירוע והוסיף אימוג'י של כפיים, בציניות כמובן, והביע את דעתו המרומזת על הנושא.

בנוסף, במחצית הראשונה בן רייכרט מכפ"ס שלח מכה לגבו של תאמבי סגס בתוך רחבת הירוקים, ולאחר מכן המצלמה תפסה אותו מנסה לשלוח אגרוף נוסף אליו, אך הוא לא פגש את גופו מכיוון שסגס מעד לאחר המכה הראשונה שספג ממנו. מבחינת בני יהודה, זה היה אמור להיות גם פנדל וגם כרטיס אדום לרייכרט – דבר שעורר זעם לאחר התעלמות מערכת ה-VAR.

נאאל עודה | דני מרון

תאמבי סגס עצמו היה נסער ולאחר המשחק פרסם גם הוא בחשבון האינסטגרם שלו וידאו של האירוע ורשם: "פשוט ביזיון! אגרוף אחד לגב ואחד שהוא מפספס בסנטימטרים! אה ויש VAR בכדורגל הישראלי". אגב, כשסגס הוחלף בדקה ה-79 הוא היה מתוסכל ואמר לספסל: "אנחנו מאבדים ביטחון תוך שניות".

ואם כל זה לא מספיק, במועדון כעסו על העובדה שבמצב של 1:2 לכפ"ס עומר פדידה לא קיבל כרטיס צהוב שני והורחק בדקה ה-80 אחרי שהכשיל את מוחמד גדיר ועצר מתפרצת בעבירה של צהוב ברור. "היה שיפוט חלש מאוד כל המשחק, שיפוט מביך", אמר אחד משחקני הקבוצה, כאשר מנגד שי מזור הורחק בדקה ה-75 בצדק אחרי שקיבל צהוב שני, וכך גם אמיר רוסתום שקיבל אדום בצהוב שני בתוספת הזמן למרות שנכנס כמחליף רק בדקה ה-68.

ואם נחזור למשחק עצמו מבחינה מקצועית, בבני יהודה דיברו על סף השבירה הנמוך, שהזכיר מעט את התבוסה 5:1 למ.ס אשדוד בגביע הטוטו – שגם בו הקבוצה עלתה ליתרון מהר, ומהרגע שספגה שוויון בדקה ה-54 פשוט לא הייתה קיימת.

תאמבי סגס
תאמבי סגס | אודי ציטיאט

הכתומים אמנם היו עדיפים אמש עד שספגו, אך לאחר מכן כלל לא היו בעניינים ונדמה היה שאם המשחק היה ממשיך עוד כמה דקות נוספות התוצאה גם יכלה להיות גרועה יותר. "זה לא הגיוני איך שהקבוצה מאבדת את הביטחון כל כך מהר", אמר שחקן בקבוצה. "היינו נאיביים, פראיירים. היינו יכולים להיות ב-0:3 לפני ה-1:1".

בקבוצה כידוע ממשיכים לחפש בלם לחיזוק הסגל, ולספורט1 נודע כי אחד מהשמות שעלו על הפרק הוא של ניר ברדע, שחקנה בן ה-24 של אשדוד. הבלם אמור לעזוב בקרוב את הקבוצה מעיר הנמל והוצע לבני יהודה, ששוקלת את מועמדותו.

במחזור הרביעי מצפה לבני יהודה משחק מול מ.ס אשדוד, ויהיה לה הרבה זמן להתכונן אליו (המנהלת טרם פרסמה את מועדי המחזורים, אך הוא יתקיים לכל המוקדם בשבת הבאה). רועי בן שמעון נפצע בצורה קלה, אך לא מדובר במקרה רציני. התקווה הגדולה היא שגם ניב זריהן יחזור לכשירות עד להתמודדות מול הקבוצה של רן בן שמעון, והוא אמור להיות זמין עבור אלישע לוי.

ניר ברדע
ניר ברדע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי