עוד לפני ששועה ביקש לעזוב: מכבי חיפה יצרה קשר עם דור ג'אן

דור ג'אן | אריאל שלום

הירוקים עדיין מחפשים מחליף לעוואד ובדקו את אופציית החלוץ, לו חוזה עד תום העונה בבני יהודה, שתדרוש כ-200 אלף יורו. מבחינת השחקן, כל האופציות על השולחן, כולל מעבר לחו"ל והישארות בשכונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

עתידו של דור ג'אן בבני יהודה לא ברור. רצונו של השחקן לעזוב לחו"ל ברור וידוע לכל אנשי המועדון, אך לספורט1 נודע כי לפני מספר ימים מכבי חיפה יצרה קשר עם נציגיו של השחקן, שכבש שני שערים בשלושת המחזורים הראשונים של העונה.

הירוקים, שמחפשים חלוץ מאז עזיבתו של מוחמד עוואד ללך פוזנאן, בדקו את אופציית ג'אן עוד לפני התפוצצות סיפור ירדן שועה אתמול (שלישי), שביקש לעזוב את הקבוצה. ג'אן בן ה-25 מסיים את חוזהו בתום העונה ורוצה לעבור שלב בקריירה, כשכרגע כל האופציות עדיין על השולחן – הישארות בבני יהודה, מעבר לחיפה ומעבר לחו"ל.

כאשר ג'אן הבהיר לפני מספר שבועות לאנשי המועדון שהוא מעוניין לעזוב לחו"ל, הוא קיבל את הבטחתם להשתחרר בחינם תמורת אחוזים ממכירה עתידית. עם זאת, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הכתומים לא יסכימו לשחררו לקבוצה בארץ באותם התנאים. הקבוצה משכונת התקווה תדרוש עליו דמי העברה, שצפויים לעמוד על כ-200 אלף יורו. מכבי חיפה מעדיפה להעבירו בחינם ואף נבדקת אפשרות להעביר שחקנים תמורתו לבני יהודה.

דור ג'אן | אריאל שלום

בכל מקרה, בבני יהודה ישמחו להרוויח עליו לפני שיעזוב בחינם בתום העונה לאחר שיסיים את חוזהו, והוא עצמו גם שוקל את כל האופציות מתוך ידיעה שאם יישאר עד לסיום העונה יוכל לעזוב ללא תמורה לכל מקום שירצה. אם ג'אן יקבל הצעות גם מהירוקים וגם מחו"ל מה שיכריע מבחינתו יהיו החוזים עצמם וכמובן איזה יעד זה יהיה מעבר לים. כזכור, לפני כחודש וחצי דווח בחו"ל שפוגון שצ'צ'ין הפולנית ואוסטריה וינה עשויות לצרפו.

בנוגע לירדן שועה, בבני יהודה ישמחו לקבל אותו בחזרה בהשאלה, אך הדבר עשוי להפוך לרלוונטי רק אם מכבי חיפה לא תצליח למכור אותו לקראת סוף חלון ההעברות. בנושא אחר, הקשר אילון אלימלך, אשר הצטרף הקיץ לבני יהודה, שוחרר בהשאלה וחתם בהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי