חמד ממתין להצעה רשמית ממכבי חיפה. המכשול: בעיית המיסוי

תומר חמד | Anthony Devlin/EMPICS/PA Images via Getty Images

החלוץ יחכה לתום חלון ההעברות באירופה לפני שיקבל החלטה סופית: "אם תגיע הצעה אטרקטיבית, הוא ישקול לחזור לישראל". מאמצים למצוא טיסה לדוניו, עדכונים על עסקת טוואטחה וסאגת שועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח הערב (חמישי, 19:25 בספורט1) אצל רוסטוב במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אך לאור הבקשה של ירדן שועה לעזוב, ולמרות ההחלטה לעצור את ליגת העל, במועדון מהכרמל מתכוונים להמשיך במסע הרכש ויצטרכו לקבל החלטות מהירות בשבועות הקרובים בעקבות החלטת הממשלה על סגר כללי.

המטרה של המאמן ברק בכר היא עדיין להתחזק במגן, כשטאלב טוואטחה נותר המועמד המוביל. המכשול: לודוגורץ דורשת דמי העברה והירוקים מכוונים להעברה חופשית. בחלק ההתקפי, עסקת גודסוואי דוניו, אותה חשפנו לראשונה בספורט1, קרובה לסגירה והחלוץ הגנאי היה אמור לנחות בסוף השבוע הקרוב בישראל, אך לאור ההגבלות האחרונות, המצב הסתבך. מאז שעות הבוקר מנסים בהנהלת המועדון למצוא טיסה מתאימה ומקווים להחתים את השחקן במהרה לנוכח העובדה שללא שועה, בסגל נותרו שני חלוצים בלבד: ניקיטה רוקאביצה וסתיו נחמני הצעיר.

עוד שחקן שנמצא על הכוונת של הירוקים הוא תומר חמד. כפי שפרסמנו לראשונה אתמול, הירוקים גיששו אצל החלוץ שסיים חוזה באנגליה ועדיין לא מצא קבוצה. הצדדים מדברים, אך טרם הוגשה הצעה רשמית. בסביבתו של החלוץ אישרו כי כל האפשרויות פתוחות: "אם תגיע הצעה אטרקטיבית, הוא ישקול לחזור לישראל". אמר מקורב לשחקן. 

תומר חמד
תומר חמד | דני מרון

מכשול שעלול להפיל את העסקה הוא בעיית המיסוי הגבוה שיצטרך לשלם חמד, מכיוון שחי בחו"ל פחות מעשור. בכל מקרה, נראה כי החלוץ ימתין לתום מועד חלון ההעברות באירופה לפני שיקבל החלטה סופית. גם שמו של מאוויס צ'יבוטה עלה על הפרק, אך בדומה לטוואטחה, הירוקים לא ממהרים לשלם דמי העברה.

באשר לסאגת ירדן שועה, החלוץ הצעיר והבעייתי החליף לאחרונה סוכן ומיוצג כיום על ידי דודו דהאן. שועה מנסה להתעקש ולמצוא קבוצה בישראל, אך נראה כי האופציה היחידה היא בית"ר ירושלים, שמסרבת לשלם את הסכום אותו דורשים הירוקים: 1.4 מיליון יורו. בחיפה הבהירו לנציגיו של השחקן כי הוא יעזוב רק בהעברה, כך שהשאלה אינה נמצאת על הפרק בשלב זה.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי