רשמית: סאקו טורה הושאל ממכבי חיפה לקריית שמונה

סאקו טורה
סאקו טורה | הפועל קרית שמונה

אחרי שהירוקים החתימו את גודסוואי דוניו כזר השישי, הגמבי הצעיר עבר עד לסיום העונה למועדון הצפוני ויחזק את הסגל של קובי רפואה. יוג'ין אנסה זומן לסגל נבחרת גאנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה החתימה אתמול (שבת) רשמית את החלוץ גודסוואי דוניו, שהפך לזר השביעי בסגל שלה. על כן, היא הייתה צריכה לדלל את מצבת הזרים והשאילה היום רשמית את סאקו טורה להפועל קריית שמונה עד לסיום העונה ויחזק את הסגל של קובי רפואה.

המהלך התבשל בשבועות האחרונים כשהירוקים החליטו לצרף זר נוסף, וכעת יצא לפועל סופית. כבר לפני מספר שבועות פנה בעלי ק"ש, איזי שרצקי, ליענקל'ה שחר וביקש את טורה, אחריו המועדון עקב כבר בעונה הקודמת. הקשר צפוי להיות שחקן הרכש האחרון של קריית שמונה העונה. "זה שחקן שרצינו הרבה זמן ואנחנו שמחים שהוא איתנו", אמרו בקבוצה.

טורה הוא גמבי בן 20, אשר משחק בעיקר כקשר התקפי, אך יודע לשחק במגוון תפקידים – גם בכנפיים, גם ב-50/50 וגם כחלוץ. בעונה הקודמת הוא הושאל לסקציה נס ציונה, בה שיחק בכל התפקידים השונים הללו. הוא נשר עם הכתומים לליגה הלאומית, על אף שלא שיחק מאז החזרה מפגרת הקורונה מכיוון שהיה "תקוע" במולדתו ולא היה ניתן להשיבו לארץ מכיוון הבעיה בטיסות.

סאקו טורה | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, יוג'ין אנסה זומן לנבחרת גאנה. החלוץ זומן לנבחרת שלו כבר לפני חצי שנה, אך הדבר לא יצא לפועל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והמשחק של נבחרת גאנה בוטל. כעת אנסה זומן למשחק הידידות מול נבחרת מאלי שייערך ב-9 באוקטובר. החלוץ ינסה להרשים את המאמן צ'ארלס אקונור כדי להישאר בסגל גם לצמד המשחקים מול סודאן במוקדמות אליפות אפריקה בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי