חשש בחדרה: "ארבע בדיקות קורונה מתעכבות קרוב לשבוע"

בקבוצה מחכים לתוצאות האחרונות שיגיעו במהלך היום. דיא לבאבידי יעבור בדיקה נוספת והחשש שיימצא חיובי. ראשי המועדון חידדו את הנהלים מול השחקנים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

פרט לנציגות הישראליות באירופה, כל קבוצות ליגת העל הושבתו מכל פעילות בשל הידוק הסגר, אך הפועל חדרה לא מתאמנת כבר למעלה משבועיים בשל מקרה הקורונה הרבים שנתגלו במועדון. כדי לשוב למגרשים בהקדם, שחקני ואנשי הצוות של המועדון עברו בדיקות ברביעי שעבר, אבל כאמור הדבר הפך ללא רלוונטי בשל הסגר.

בינתיים, חדרה לא קיבלה את התשובות לגבי כל השחקנים כאשר ארבעה מהם (ישראלים וזרים) עדיין חוששים כי יימצאו חיוביים לקורונה. במועדון כבר הספיקו לפנות למנהלת במטרה לקבל תשובות בנושא בהקדם. "ארבע בדיקות כבר מתעכבות כמעט שבוע ימים", אמרו בקבוצה מהשרון. מעבר לכך, דיא לבאבידי צפוי לעבור בדיקה נוספת בשל חשש מהבדיקה הראשונה שחזרה עם תוצאה גבולית.

בכל מקרה אותם שחקנים שנמצאו שליליים קיבלו תוכנית אימונים אישית, אותה ייבצעו בביתם ובמקביל ראשי המועדון העבירו הנחיות חדשות לשחקנים בזמן הפגרה, ודרשו מהם להישאר בבידוד מלא בבית על מנת להיות מוכנים לאישור לצאת לפעילות. "עברנו שבועות של סיוט שלא מוסיפות כבוד וכולנו רוצים שנהיה בריאים והכדורגל יחזור. אנא עשו מאמצים להישמר", נאמר לשחקנים.

דיא לבאבידי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי