בסכנין מבטיחים לשחקנים: "נעשה הכל על מנת לא לפגוע בכיס שלכם"

לאחר שהוצאו לחופשה ללא תשלום, במועדון עשויים להשלים את שכרם. בימים הקרובים יוסבר המתווה המלא באמצעות שיחת "זום". שני קשרים צפויים להצטרף

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הלם גדול בקרב שחקני ועובדי בני סכנין וזאת לאחר שראשי המועדון הודיעו להם אתמול באמצעות קבוצת הוואטסאפ המשותפת על הוצאתם לחופשה ללא תשלום. בני סכנין היא הראשונה מבין קבוצות ליגת העל שבחרה להגיב להחלטה להשבית את פעילות הקבוצות בהוצאת השחקנים לחל"ת, כפי שקרה גם בעונה שעברה.

בהנהלת בני סכנין ניסו להסביר את המהלך וטענו כי השחקנים לא התאמנו יותר משבועיים במהלך חודש ספטמבר וטרם ברור מתי הקבוצה תוכל לשוב לפעילות. בינתיים, במועדון הבהירו: "שמדינת ישראל תשלם את רוב שכרם של עובדי המועדון". אפשרות שעלתה היא שסכנין תשלים את שארית שכרם.

שחקני הקבוצה, כמובן, כעסו על המהלך והביעו חשש גדול בשיחות סגורות, אך ראשי המועדון הבטיחו להם כי בימים הקרובים תיערך שיחה קבוצתית באמצעות אפליקציית "זום" ובה יוסבר להם המתווה. "אנחנו נעשה הכל על מנת לא לפגוע בשחקנים ובכיס שלהם", הבהירו במועדון.

בנושא אחר: לאחר צירופו של אלן אנג'י הליברי, במועדון מחפשים שני קשרים התקפיים, כשהמטרה היא לחזק את הסגל במהלך השבוע הקרוב. בינתיים, הרכש הטרי אנג'י קיבל תכנית אימונים אישית על מנת לשמור על כושר גופני עד שהקבוצות יורשו לחזור להתאמן.

אלדד שביט מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי