איתמר ישראלי: "זה הזמן להציל את העונה, אחרת הליגה אבודה"

איתמר ישראלי | אודי ציטיאט

שוער הפועל כפר סבא תקף: "זו תהיה פעם שלישית בחצי שנה שנעשה הכנה מחדש לעונה, הגוף נהרס וזה עלול לגרור עומס ופציעות. אנחנו הליגה היחידה שהופסקה. הכל חשוב חוץ מטובת האזרח"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כדורגלני ואנשי הספורט בישראל ממשיכים למחות על השבתת הספורט והאימונים בעקבות הסגר הנוכחי. הפועל כפר סבא הפכה אתמול (חמישי) לקבוצה הרביעית בליגת העל שהוציאה את שחקניה ואנשי הצוות לחל"ת, והשוער, איתמר ישראלי, הביע היום את מחאתו בנוגע לאי קיום הליגה.

"אני שומע דיבורים שאולי נחזור בשבוע הבא, אבל עד שלא נחזור עולים סימני שאלה רבים על המצב וגם סימני קריאה על ההחלטות ואי הוודאות גדולה ומפחידה", אמר ישראלי. "אני מרגיש שזו נקודת הזמן האחרונה להציל את העונה. לאחר מכן – הליגה אבודה. גם אם נחזור אני צופה תהליך מורכב של חזרה לשגרת אימונים אחרי שעשינו כבר פעמיים הכנה לעונה. זו תהיה פעם שלישית בחצי שנה".

על העומס הצפוי: "צריך להבין. גוף של ספורטאי דורש תחזוקה מיוחדת. ההפסקה הזו משבשת את כל המערכת. שום חלופת אימון לא באמת מצליחה לשמור על כושר של שחקן כדורגל. הגוף נהרס. החזרה הצפופה עלולה לגרור עומס ופציעות. זה מדאיג".

איתמר ישראלי | דני מרון

"יש כעס גדול ואכזבה מכך שאנחנו הליגה היחידה בעולם שהופסקה", המשיך השוער. "במדינות אחרות מחזירים קהל ופה כלום. בסגר הראשון עוד קיבלנו שכולם היו חסרי ניסיון בהתמודדות מול הנגיף, אבל היום מרגיש שההחלטות מתקבלות בשליפה מהמותן כשהכל חשוב – חוץ מטובת האזרח".

"לקבל החלטה רק כי זה לא ייראה טוב זה לא יאומן", ביקר ישראלי." במקום לחשוב כמה טוב ותועלת תעשה חזרת הספורט המקצועני לפעילות. הספורט התחרותי חשוב לאוהדים. אנחנו משמחים ילדים ומבוגרים. הספורט חשוב לנפשם של רבים. ואם אנחנו יכולים לעשות זאת, חייבים לאפשר לנו לעשות אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי