בהתאם להתפתחויות: בית"ר תשקול מחנה בחו"ל. מסתמן: הקנס יבוטל

שחקני בית"ר ירושלים באימון | בית"ר ירושלים, רשמי

משרד הבריאות יחליט עד יום שלישי האם לאשר אימונים. אחרי שחוגג חזר בו, כלפון ישקול לבטל את הקנס שהשית על הקבוצה. במועדון קבעו שיחה נוספת עם סוכנו של שועה, דראפיץ' וברדה צפויים להיפגש עם השחקן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממתינה לאישור של משרד הבריאות לגבי מועד החזרה לאימונים. אתמול (שבת) הצהיר משה חוגג כי סיכם עם משרד הבריאות על חזרה לאימונים ב-14 לחודש, יום רביעי הקרוב, אולם במנהלת הליגה התבשרו כי תשובה סופית בעניין תגיע מהמשרד עד יום שלישי. חוגג ימתין עד סוף השבוע בתקווה לקבל אישור גם לגבי חזרת המשחקים בסוף החודש ואז תימנע הקבוצה מקיום אימונים במהלך הסגר.

יחד עם זאת, במקרה שהקבוצות לא יחזרו לאימונים ויוטל סגר נוסף או שתוארך תקופת השבתת האימונים, בית"ר תשקול קיום מחנה אימון ביוון או בבולגריה, כשגם סרביה, בה תתאמן מכבי חיפה, הוצגה כאפשרות. בנוסף, במנהלת ישקלו גם אפשרות לבטל את הקנס – קיזוז של 100 אלף שקל מתמריץ הקורונה שיחולק לקבוצות. במקביל, גורמים מנסים ליצור שיחת פיוס בין ארז כלפון לחוגג, אחרי שחזר בו מקריאתו ליו"ר מנהלת הליגה להתפטר.

שחקני הקבוצה קיבלו הלילה עדכון על ביטול האימון ובמקומו הם יקבלו תכנית אימונים אישית, זאת אחרי שכבר נקבעו שלושה אימונים להמשך השבוע. בינתיים, במועדון סיכמו עם סוכן השחקנים דודו דהאן על קיום שיחה נוספת בתחילת השבוע הנוכחי בעניין ירדן שועה. החלוץ טרם סיכם את תנאיו ודהאן ינסה לקדם את העברתו במקביל להישארותו בישראל. ייתכן שתתקיים במהלך השבוע שיחה בין שועה לבין דראפיץ' וברדה כדי לנסות לקדם את הנושא. כפי שפרסמנו, השניים אינם מתנגדים להגעתו אבל רוצים "ליישר קו" בנוגע לענייני משמעת.

ומה בנוגע למשוחררים? שלומי אזולאי, דיוגו ורדסקה, אור זהבי ודן איינבינדר ימשיכו להגיע לאימונים כל עוד לא ימצאו קבוצה אחרת. יחד עם זאת, שחקן שיישאר אחרי תום החלון צפוי לעלות ליציע. בבית"ר הבהירו שלא יפגעו בתנאים שלהם: קבלת שכר והזכות להתאמן. אנטואן קונטה התבקש להגיע ארצה. חלק מהשחקנים חושבים שמקומו לא בקבוצה, אחרי שכבר הביע התנגדות לחזור.

שועה. דראפיץ' וברדה לא רוצים בעיות משמעת | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי