מנכ"ל מכבי נתניה: "אין לי יכולת להגיד אם המצב כרגע טוב או לא"

הקבוצה מעיר היהלומים שבה לאימונים, אך ניב גולדשטיין עדיין לא יודע איך המצב ישפיע כלכלית על המועדון. שחוביץ' ששימש כקפטן סרביה הצעירה, ישוב ביממה הקרובה לארץ. אטוולד חילק את השחקנים באימונים ע"פ תפקידם

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הפסקה ארוכה וכמו כלל קבוצות ליגת העל, מכבי נתניה שבה אמש (רביעי) להתאמן כאשר גם השחקנים אשר היו חיוביים לנגיף הקורונה השתתפו באימון. המאמן ריימונד אטוולד, החליט על כך שמעבר לכמות האימונים הקבוצתית המשותפת, יחולקו השחקנים לקבוצות שונות על פי תפקידם כאשר לחוליית ההגנה, הקישור וההתקפה ייערכו אימונים נפרדים נוספים.

במועדון שמחו על הנציגות הרבה בנבחרות השונות ומהעובדה שהמגן זלאטן שחוביץ', שימש כקפטן הנבחרת הצעירה של מולדתו סרביה, במשחק לפני יומיים. שחוביץ' צפוי לנחות ביממה הקרובה בארץ ולהצטרף לחבריו באימונים.

בקבוצה רוצים לערוך מספר משחקי אימון כניסוי כלים, כאשר משחק אחד כבר נקבע לסוף השבוע הבא, כאשר היהלומים יערכו במתחם האימונים משחק מול הפועל חדרה של שרון מימר.

זלאטן שחוביץ' | דני מרון

"אני חושב שרק במידה שנצלח את הכול ונסיים את העונה כמו שצריך, ניתן יהיה לעשות סיכומים ולהבין איזה אסון נמנע בעצם חידושה", התייחס המנכ"ל ניב גולדשטיין בשיחה עם ספורט1 לחזרת הכדורגל.

"כרגע המציאות שלנו היא האסון עצמו ומצב הקורונה. כל עוד רשת הביטחון לא הועברה והליגה נמצאת בסכנה קיומית תמידית מבחינה בריאותית וכלכלית, אין לי יכולת להגיד אם המצב כרגע טוב או לא. לגבי ההנחיות של המנהלת? אם זה מה שסוכם, אז זה מה שנעשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי