במכבי פ"ת חוששים: עבדה עשוי להחמיץ את הפועל חיפה בגלל הטירונות

אביב סולומון, ליאל עבדה | דני מרון

החלוץ יתגייס ביום ראשון ולמרות שמדובר בספורטאי מצטיין, ייתכן שלא ייצא לאימונים. במועדון פועלים למצוא פתרון כפי שעשו בעבר עם סולומון. בשורות חיוביות מכיוון ארד בר, הבוקר: ניצחון 0:3 על הפועל ראשל"צ

(גודל טקסט)

לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות אתמול (חמישי) בשעות הערב המאוחרות, שחקני מכבי פתח תקווה התייצבו הבוקר באצטדיון הברפלד וניצחו 0:3 את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, בזכות שערים של ליאל עבדה, אסמיר סוליץ' ואליאור משעלי.

לגבי עבדה, שעתיד להתגייס ביום ראשון הקרוב לצה"ל ולערוך טירונות במחנה 80, המלאבסים מודעים לעובדה שלמרות שמדובר בספורטאי מצטיין, השלב הראשון של הטירונות הוא כמעט אחיד לכולם ועל כן קיים חשש כי החלוץ לא יוכל לצאת לאימונים וייעדר מהמשחק מול הפועל חיפה בשבת הבאה.

במכבי פתח תקווה החלו לפעול במטרה למצוא פתרון לסוגיה, מכיוון שעבדה הוא אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של גיא לוזון. בעבר, המועדון מצא מעין פתרון עם גיוסו של מנור סולומון, אשר באותה התקופה הצליח לצאת למספר אימונים.

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

בנושא אחר, בשורות מעודדות הגיעו מכיוונו של ארד בר. לאחר הזריקה שעבר בעקבות הדלקת סביב אזור האגן, זריקה אשר לא תרמה להחלמתו, הקשר החל בתחילת השבוע תכנית כוח וסיבולת מיוחדת בשילוב הצוות הרפואי של המועדון ולראשונה מאז פציעתו הוא החל להרגיש שיפור. בפ"ת עדיין נזהרים להעריך לגבי מועד חזרתו לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי