סאקו טורה עשוי לערוך בכורה בקריית שמונה, לוסיו מחכה לאקסית

לוסיו מרניאו | מאור אלקסלסי

הרכש הטרי ממכבי חיפה עשוי לקבל את הקרדיט מול הפועל חדרה (שבת ב-18:15), החלוץ יקווה להבקיע משחק שלישי ברציפות. רפואה: "התגעגענו לליגת העל". זיו מורגן בספק

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תחזור מחר (שבת החל מ-18:15) לליגת העל כשתארח את הפועל חדרה במסגרת המחזור הרביעי ובמועדון הצפוני רוצים להמשיך ביכולת שאפיינה את הקבוצה לפני פגרת הקורונה, אז היא ניצחה את מועדון ספורט אשדוד בחוץ וסיימה בתיקו ביתי מול הפועל חיפה. בצד הפיקנטי: לוסיו, שהבקיע בשני מחזורי הפתיחה, יקווה לחגוג גם על חשבון האקסית מהשרון, במדיה הבקיע 20 שערי ליגה בשתי עונות.

"התגעגענו לליגת העל. כמובן שאנחנו ננרצה להמשיך את המומנטום ונעשה את כל מה שרציך כדי להשאיר את הנקודות בבית", אמר המאמן קובי רפואה לקראת ההתמודדות. "מצפה לנו משחק מקבוצה טובה. תרגלנו מספרי מערכים במשחקי האימון שהיו לנו, כך שיצאתי מהם מרוצה. זה היה חשוב להכניס את השחקנים לכושר משחק ולתת להם דקות".

מבחינה מקצועית, רפואה עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כשהמגן זין מורגן עדיין פצוע ונמצא בספק להתמודדות. אמיר בן שמעון עשוי להחליפו. סאקו טורה, הרכש הטרי שהגיע ממכבי חיפה והרשים באימונים מאז שהצטרף, נמצא בתמונת ה-11. המאמן עדיין מתלבט בין יואב הופמייסטר לאופיר מזרחי.

הרכב משוער: דז'יוגאס בארטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון (זיו מורגן), סמואל בראון, רועי קהת, יואב הופמייסטר (אופיר מזרחי), סאקו טורה, יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי