עמנואל בואטנג חזר מגאנה ונכנס ל-10 ימי בידוד

הקשר המריא באישור למשפחתו וייעדר מהמשחקים הקרובים של הפועל ת"א נגד מכבי פ"ת וקריית שמונה, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1. בקבוצה ממתינים לשובו של קופר ממשחקי נבחרת פנמה באוסטריה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הפועל תל אביב השיגה ניצחון ראשון העונה בליגת העל כשגברה 0:1 על הפועל חדרה משער של אושר דוידה הצעיר, אבל ניר קלינגר ושחקניו מקווים לשמור על המומנטום ולהמשיך איותו עם חידוש המשחקים בשבת, אז יארחו את מכבי פתח תקווה (החל מ-14:45, ישיר בספורט1).

הקשר עמנואל בואטנג, שחזר אתמול מחופשה קצרה שאושרה לו כדי שיוכל להיות לצד משפחתו בגאנה ועליה פורסם לראשונה בספורט1, נכנס ישר לבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות ולא ישחק נגד מכבי פתח תקווה . בואטנג ישהה בבידוד עשרה ימים ולמעשה יחמיץ גם את מחזור אמצע השבוע נגד קריית שמונה. בנוסף לבואטנג, מהמשחק הקרוב יעדר הבלם רז שלמה אשר הורחק נגד הפועל חדרה בכרטיס אדום.

המאמן ניר קלינגר יקבל בחזרה לאימונים את שלושת שחקני הנבחרת הצעירה שנמצאים בספרד, אושר דוידה, שי אליאס ודני גרופר רק ביום חמישי וכמו כן מצפים בקבוצה לחזרתו מאירופה של הקשר ארמנדו קופר, שהיה באוסטריה עם נבחרת פנמה ששיחקה נגד יפן וארצות הברית במשחקי ידידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי