בפ"ת הודו: "קשה לנו במשחקים שאנחנו צריכים להיות דומיננטיים"

לאחר ה-0:0 נגד הפועל ת"א, במלאבס כבר ספרו משחק שני ללא ניצחון. מחמאות לדיניז: "מפתיע לטובה". כהן: "הגיעו לנו שלוש הנקודות, נבוא לנצח ביום רביעי". ארויו חזר פצוע ממשחקיו עם פנמה וצפוי לחזור מול בית"ר

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במכבי פתח תקווה לאחר התיקו המאופס אמש (שבת) נגד הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. הקבוצה של גיא לוזון הציגה יכולת לא משכנעת, אך זכתה לשני מצבים טובים בסיום, מרגלו של חלוץ הרכש ז'וסי לופטה, ויכלה לצאת עם שלוש הנקודות היקרות.

גם במועדון מודים כי משהו פחות טוב עובר על השחקנים בשני המשחקים האחרונים: "כשאנחנו צריכים לתקוף, אנחנו מתקשים לעשות את זה. ברגע שיתקפו אותנו, נוכל לצאת למתפרצות ולהיראות טוב יותר. במשחקים שאנחנו אלו שצריכים להכתיב את הקצב, להיות דומיננטיים או במשחקים שוויוניים, קשה לנו יותר" הודו במכבי פ"ת.

מי שזכה למחמאות היה הבלם מרכוס דיניז, שבינתיים מתגלה כזר הבולט בקבוצה: "הוא הציל אותנו בלא מעט מצבים ובכלל הוא מפתיע לטובה". גם השוער אריק ינקו, שהציל את קבוצתו יותר מפעם אחת, ממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו.

דיניז. "הציל אותנו בלא מעט מצבים" | דני מרון

השחקן הפנמי עבדיאל ארויו לא נכלל בסגל למשחק, זאת לאחר ששהה עם נבחרתו במהלך פגרת הנבחרות, ומיד לאחר שחזרת לארץ סבל מפציעה קלה. בקבוצה הוחלט שלא לסכנו והוא צפוי להיות בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי.

"תחושות קצת מאכזבות. הגיעו לנו שלוש הנקודות. הגענו לכמה מצבים של גול בטוח והיה חסר לנו מזל בסיומת. מצד שני, לפחות לא ספגנו וזו נקודה חשובה להמשך ונמשיך קדימה ליום רביעי" סיכם בסיום המגן ירדן כהן. "אני בטוח שהצוות יכין אותנו בצורה הכי טובה. נתאושש, נעבוד קשה ונבוא מוכנים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי