תסכול בהפועל: "שוב הגענו להמון מצבים". אליאס: "יש בעיה בסיומת"

כעס גדול באדומים אחרי ההפסד המאכזב 1:0 לקריית שמונה. במועדון אמרו: "הגענו להזדמנויות שקבוצות מייצרות בארבעה משחקים". הקשר הוסיף: "מקווים לנצח במשחק הבא". עשרות אוהדים הגיעו לצפון וצפו מעל האוטובוס

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה עצומה בהפועל תל אביב לאחר ההפסד 1:0 להפועל קריית שמונה אתמול (שלישי). בדומה למשחק ביום שבת בו נאלצו להסתפק ב-0:0 נגד מכבי פתח תקווה, הצוות המקצועי הכין את הקבוצה היטב , האדומים שלטו והגיעו למצבים טובים אך לא הצליחו לכבוש ונותרו עם נקודה בלבד משש האחרונות. ניר קלינגר, שהיה מתוסכל, כצפוי, בעמדת הראיונות, הבהיר: "אני לא בא בטענות לאף אחד, יש רצון לנצח, אבל עלינו לשפר את הסיומת, אנחנו מחמיצים הרבה".

גורם בסביבת המועדון אמר: "התחושה הייתה שלא נפסיד כאן. עלינו צפונה כדי לנצח, הראינו מהרגע הראשון נחישות והייתה הרגשה שהשער שלנו יגיע, ובמקום זה ספגנו שער עצמי חסר מזל בניגוד גמור למהלך המשחק והסתבכו". עוד אמרו: "יצרנו מספר מצבים כל כך גדול שקבוצות מייצרות בארבעה משחקים".

גם אוהדי הקבוצה התאכזבו במיוחד כאשר עשרות הגיעו למשחק בצפון בניגוד להנחיות, באוטובוס מיוחד, עמדו עליו והשקיפו על הנעשה מהגבעה הקרובה. העניין עבר בשקט יחסי, ללא עימותים עם המשטרה שנכחה באזור והייתה צמודה אליהם.

עומרי אלטמן | דני מרון

שחקני הקבוצה זכו למחמאות על יצירת המצבים דרך משחקי האגפים, בזכות אושר דוידה ורועי זיקרי, כפי שתרגלה הקבוצה באימון. אך בקבוצה מבינים כי לאור מאזן ההבקעות הדל מתחילת העונה – שלושה כיבושים בלבד – יהיה עליהם לבצע שינויים בחודש ינואר, לאחר שיסוכמו תנאי עזיבתם של ארמנדו קופר ולבאן קוטליה שעלו אמש מהספסל. במקומם אמורים להצטרף שני שחקנים אחרים. מעבר לכך תתקבל בקרוב החלטה לגבי החלוץ גיל יצחק שנבחן במועדון, כאשר נכון לעכשיו ראשי הקבוצה יצטרכו להכניס את היד לכיס כדי למצוא את המימון הכספי, שכן התמיכה הכספית מגורמים באמירויות מתעכבת.

הקשר שי אליאס הודה לאחר המשחק: "ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה, יש לנו בעיה ברגל המסיימת, אנחנו מגיעים להרבה מצבים אותם עלינו לנצל את זה ולנצח. זה לא קרה כל כך קרה בינתיים. אנחנו ממתינים למשחק הבא כדי לקחת נקודות". ביום שבת תפגוש הקבוצה את בני יהודה ותקווה להשיג ניצחון שני העונה. אדי גוטליב יחזור מהרחקה ויפתח במרכז ההגנה, בעוד הקשר הגנאי עמנואל בואטנג ימשיך לשהות בבידוד עד לאחר המשחק.

ניר קלינגר | דני מרון

הפועל תל אביב בששת המחזורים הראשונים:

עונת 2020/21: ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, יחס שערים שלילי 6:3.

עונת 2019/20: אפס ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים, יחס שערים שלילי 8:5

עונת 2018/19: ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו והפסד, יחס שערים 3:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי