בכר לקראת בית"ר: "אני מלחיץ את עצמי כדי להוציא ממני יותר"

מאמן מכבי חיפה מתלבטת לגבי המערך נגד הקבוצה מהבירה (20:45) ואמר במסיבת העיתונאים: "זו תקופה מורכבת עם לחץ, עלינו לדעת להתמודד איתו". הקפטן לביא: "לא חושב שיש לפגרת הנבחרות קשר, צריך להמשיך להשתפר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 20:45), בתקווה להשכיח את שני ההפסדים האחרונים. תוצאות השבוע האחרון הפכו את המשחק נגד הצהובים שחורים לחשוב עוד יותר ובמועדון הגדירו את המפגש כ"מבחן אופי לעונה שלמה".

"כל אחד יצטרך לתת מעצמו יותר כדי שנתגבר על זה", אמרו במכבי חיפה הבוקר בתגובה לביקורות שספגו השחקנים והמאמן בימים האחרונים. במוקד היה משחק ההגנה של הקבוצה ועל ברק בכר האחריות למצוא את הדרך לסיים משחק ראשון העונה מבלי שהקבוצה תספוג. בכר מתלבט עדיין אם לחזור למערך של שלושה בלמים וההערכה על סמך האימונים היא שגם ישנה התלבטות מצדו אם להשיב להרכב את השוער ג'וש כהן או שמא להמשיך עם עומרי גלזר.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בכר נשאל על ההבדלים שמציגה הקבוצה בין המחצית הראשונה לשנייה ואמר: "זה נכון שספגנו והרמה של הקבוצה ירדה, אבל בתחילת העונה זה היה בדיוק ההיפך – היינו סופגים ומבצעים מהפך וזה היה מראה על אופי. אנחנו עובדים קשה כדי לחזק את השחקנים בכל המובנים ולגרום להם להגיב טוב יותר גם אחרי ספיגת שער".

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אם השינויים בהרכב לא פוגעים בביטחון השחקנים: "מדובר בתקופה מורכבת ושונה וחלק מהשינויים נעשים בגלל פציעות והורדת עומס בתקופת הקורונה. ישנם גם שינויים מקצועיים ואני לא חושב שזה פוגע, כי ראינו במשחק האחרון ששיחקנו מחצית ראשונה מצוינת ונקווה לשחזר אותה במשחק הקרוב".

האם הלחץ הגדול במכבי חיפה מורגש: "מהיום הראשון יש כאן לחץ, הוא גדול ואני מלחיץ את עצמי כדי להוציא ממני יותר. זהו לחץ שצריכים להתמודד איתו".

האם הקבוצה לדעתו במשבר: "אנחנו בתקופה פחות טובה. הפסדנו שני משחקים בשבוע ואנחנו בעיקר מאוכזבים מעצמנו וננסה כבר מחר לחזור למסלול הניצחונות".

גם הקפטן נטע לביא דיבר לקראת המשחק מול בית"ר: "עברנו שני משחקים לא פשוטים ואנחנו מבינים שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר במשך כל המשחק ולא רק מחצית אחת. הצוות מכין אותנו בצורה הכי טובה שיש ונקווה שנראה זאת כבר מהמשחק הקרוב".

לביא במדי הנבחרת. הפגרה בפגעה ביכולתו? | ברני ארדוב

אם הוא מרגיש ירידה ביכולת מאז פגרת הנבחרת: "אני לא חושב שיש לזה קשר. אני מקבל את כל הביקורת וגם מעביר את הביקורת על עצמי, אבל בסופו של דבר אם היינו ממשיכים במחצית השנייה כמו בראשונה מול כפר סבא אז לא היו אומרים כלום. אני בכל זאת צריך להמשיך להשתפר ולהיות טוב יותר במשך כל המשחק".

כשנשאל על כך שהקבוצה לא ספגה אפילו כרטיס צהוב אחד נגד כפ"ס, אמר הקפטן לסיכום: "כאשר הקבוצה מפסידה אז לגיטימי שיש ביקורת ואני לא חושב שיש קשר לצהובים, אלא פשוט לא היינו מספיק טובים לאורך כל המשחק. כקפטן אני עושה את כל מה שיכול על הצד הטוב ביותר ומה שאני עושה בתוך הקבוצה נשמר בינינו".

על פי האימון המסכם נראה כי המאמן בכר שומר את הקלפים אצלו ועדיין מתלבט בין מערך של ארבעה שחקני הגנה או שלושה בלמים. המאמן אף תרגל לסירוגין את הספרדי חוסה רודריגס בשתי העמדות. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן הימני בין רז מאיר לבין ארנסט מאבוקה כאשר נראה שמאיר ימשיך לקבל את הקרדיט ואילו באגף השמאלי יחזור סאן מנחם להרכב על חשבונו של טאלב טוואטחה שסבל ממתיחה קלה במהלך השבוע. ג'וש כהן עשוי לקבל קרדיט מחודש בשער. ההחלטה של הצוות המקצועי תתקבל סמוך למשחק.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), בוגדאן פלאניץ, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, דולב חזיזה, צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי