בהמלצת כיאל: השחקנים עברו הדרכת תוספי תזונה. עותמאן יחזור?

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

הכוכב החדש של בני סכנין מנסה לעזור לקבוצה גם מחוץ לכר הדשא ונתן טיפים לשמירה על הכשירות בתקופה בה משחקים 3 משחקים בשבוע. המגן עשוי להיכלל בסגל מול הפועל חיפה בשבת (18:30, ספורט1). גם ברשצקי צפוי לחזור

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין חזרו לאימונים לאחר שני ימי מנוחה והחלו בהכנות למשחק מול הפועל חיפה בשבת הקרובה באצטדיון סמי עופר (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט1). מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, שיבח את שחקניו על היכולת והגישה ב-0:1 על מ.ס אשדוד וביקש מהם לשמור על גישה שכזו גם במשחק הקרוב מול חניכיו של חיים סילבס. "אנחנו חייבים לשמור על יציבות", אמר אביטן לשחקנים.

למאמן צפויה להיות תוספת כוח משמעותית במשחק הקרוב, שכן הוא אמור לקבל בחזרה את מוטי ברשצקי, אשר נעדר משני המשחקים האחרונים. גם עלי עותמאן, שלא שיחק מאז מחזור פתיחת העונה מול בני יהודה לפני קצת יותר משלושה חודשים, חזר לאחרונה לאימונים ואתמול (שלישי) אף ערך אימון מלא. בקבוצה ינסו להכשירו כבר לשבת הקרובה או לכל המאוחר למשחק מול מכבי חיפה ביום שלישי בשבוע הבא. השחקן עצמו הבהיר לצוות שהמקצועי כי הוא בטוב וכבר מוכן לחזור לעניינים.

בנושא אחר: בירם כיאל, שהרשים מול אשדוד, מנסה לעזור לקבוצה גם מחוץ לכר הדשא ולאחרונה המליץ לערוך הרצאה מיוחדת פני השחקנים על תוספי המזון המותרים והמומלצים בכדי לשמור על כשירותם בתקופה בה נערכים שלושה משחקים בשבוע. לאחר המלצתו, הגיע איש מקצוע שהעביר הדרכה לשחקנים בנושא. "כיאל מביא לנו הרבה דברים מחוץ למגרש וכל הצעה שהוא מביא אותה אחרי עשור בחו"ל נבחנת. אנחנו שמחים שהשחקנים גם שומעים לעצות שלו", אמרו בסכנין.

מוטי ברשצקי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי