דראפיץ' וברדה באסיפה נוקבת: "תתעסקו בלהיות שחקנים, לא במסביב"

שלום אדרי עם שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

צמד מאמני בית"ר שטפו את השחקנים: "לא יכול להיות שתרוצו רק 97 ק"מ במשחק, אנחנו רוצים שחקנים שנותנים את הכל על המגרש". וגם: חוגג, אוחנה וברוש יצאו לדובאי וערכו פגישה ראשונה, חברת תעופה תיכנס כספונסרית?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ולקראת המשחק החשוב כל כך ביום שני נגד הפועל באר שבע שיפתח רצף של משחקים מול בני סכנין, הפועל קריית שמונה ומכבי תל אביב, היום (חמישי) באסיפת שחקנים שקיימו המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, הם העבירו ביקורת נוקבת על שחקניהם.

דראפיץ' וברדה אמרו היום לשחקני בית"ר ירושלים: "מי שלא ירוץ ולא ישקיע, לא יקבל את חולצת ההרכב. אנחנו רוצים איתנו רק שחקנים שנותנים את הכל על המגרש. במשחק הקרוב יש לנו הזדמנות לנצח ולצאת לדרך חדשה".

עוד אמרו דראפיץ' וברדה כחלק מהשטיפה שהעבירו לשחקנים: "אתם לא רצים, זה לא יכול להיות שתרוצו רק 97 קילומטר במשחק. תתעסקו בלהיות שחקני כדורגל. לא במסביב". בנוסף, השניים הבהירו לשחקנים שהחל מעכשיו לא ניתן יהיה להכניס טלפונים לתוך חדר ההלבשה והשחקנים ייאלצו להשאיר את הטלפונים במכוניות.

אגב, כחלק מיום המודעות לאנשים עם מוגבלויות, התאמנו היום השחקנים באימון עם חולצות סגולות, הצבע המאפיין את היום, עליהן כתוב "כולנו שווים".

שחקני בית"ר ירושלים | האתר הרשמי

מוקדם יותר היום, כידוע, נעשה צעד נוסף לעבר העסקה שעשויה לשנות את פניה של בית"ר ירושלים. בעלי המועדון, משה חוגג, המריא לפנות בוקר לדובאי יחד עם היו"ר אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש, החשב חיים נבון ועורך הדין רונן מוזסון בתקווה לסכם על מכירת 49 אחוז מהבעלות על המועדון לידי משפחת מלוכה באיחוד האמירויות.

בשעות הערב, המשלחת של בית"ר ירושלים לדובאי בראשות הבעלים משה חוגג ערכה פגישה ראשונית עם השייח חאמד בין ח'ליפה אל-נהיאן, סולי וולף, נשיא הקהילה היהודית בדובאי, איש העסקים נאום כהן נשיא קבוצת NY Koen, המתווך בעסקה ואנוואר חוסיין מנכ"ל חברת HBK DOP שבבעלות השייח'. מקורבים למועדון ציינו כי אם העסקה תתבצע, חברת תעופה מאיחוד האמירויות עשויה להיכנס כספונסרית של המועדון. "אפשרות כזאת נבחנת, זה רציני", אמר.

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי

חוגג אמר לפני ההמראה: "אני מקווה לסגור עניינים, שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור. נראה טוב, נראה שזה מתקדם, נראה שהכוונות שלי ושלו תואמות. בואו לא נקדים את המאוחר, נגיע לשם, נמצה את המשא ומתן, צריך להבין שזה לא בכל מחיר, רק אם זה יעשה טוב למועדון לאורך זמן, לתשתיות של המועדון".

"היה כסף גדול בבית"ר, לדעתי היה יכול להיות מנוצל טוב יותר, צריך להשקיע מאוד בתשתיות", המשיך הבעלים של הקבוצה מבירה ופירט את כוונותיו. "צריך לראות לכמה זמן, אם המטרות תואמות בהכל, אם כך יהיו הדברים, אני מקווה שיהיה מה להודיע בקרוב".

מוני ברוש, משה חוגג, אלי אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

המלחמה בגזענות והגרפיטי שרוסס מחוץ לטדי: "לא התרגשתי מזה שהצטרפתי למועדון, גם לא היום, זה מאוד פיקנטי לדבר על המיעוט, זה באמת מיעוט. זה רק מחזק את הצורך במה שאנחנו עושים. אני אמרתי שהצטרפתי הרבה לפני שידעתי שיהיה שלום כזה או אחר, בעיניי ובעיני הרבנים הגדולים שגזענות זה חילול השם".

"לא עושים גזענות, בטח שלא בעיר הקודש ובטח לא במשמרת שלי", הבהיר הבעלים. "נלחמתי בזה מהיום הראשון ועד האחרון, אנחנו לא נרתעים מזה, כל הגרפיטי שהיו ויהיו, גם השותף הפוטנציאלי מכיר את העניין הזה וזאת חלק מהסיבה שאנחנו צריכים לעשות מעשה ולהראות שמוסלמים ויהודים יכולים לעשות דברים יחד, בלי חשש".

אוהדי בית"ר שלא הציגו את עצמם כחברי ארגון מסוים תלוי שלט בבית וגן בו נכתב: "חמד בן ח'ליפה, ברוך אתה בבואך לירושלים" והוציאו הודעה: "אל תמציאו לנו עקרונות, הפעם ההתנגדות תיתקל בהתנגדות. כשההתנגדות תרים ראש גם אנחנו, נגמרו הימים שהרוב שותק. הלילה תלינו שלט תמיכה בבית וגן בתגובה לגרפיטי בטדי: 'חמד בן ח'ליפה ברוך אתה בבואך לירושלים'. זאת רק ההתחלה!".

השלט שאוהדי בית"ר ירושלים תלו בבית וגן | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

כזכור, ביום שישי האחרון סיפר חוגג במסיבת עיתונאים כי הוא מנהל מו"מ מתקדם עם השייח' בן חליפה ואף קיבל ממנו מכתב כוונות. חוגג בשיחה בנוסף הודיע כי נאום כהן הוא המתווך בעסקה ובכוונתו להחזיק בלפחות 51 אחוז מהמניות.כ פי שכבר פרסמנו, המטרה של חוגג היא לקבל בחזרה את הסכום שהשקיע בבית"ר. לטענתו מדובר בכמאה מיליון שקל (כ-30 מיליון יורו), זאת עבור 49 האחוז הנותרים, כשבשלב הראשון יקבל את סכום הרכישה (26 מיליון שקל).

חיים נבון, רונן מוזסון, משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי