בק"ש שוקלים לצרף בלם: "חמישה שערי חובה בשני משחקים זה המון"

בקבוצה של רפואה מתוסכלים מהפסד שני ברציפות (2:1 לב"ש) וחוששים מפתחו של משבר כשהיריבה הבאה היא בית"ר ירושלים בטדי. בינואר ינסו במועדון להתחזק. כעס על השיפוט: "הזוי שהם אפילו לא הולכים לבדוק ב-VAR"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר רשמה הפועל קריית שמונה של קובי רפואה את הפסד הבכורה שלה העונה כשהובסה 3:0 בביתה. לאחר ההפסד, מאמן הקבוצה, קובי רפואה, דיבר לאורך כל השבוע על האופי אותו הוא מצפה לראות משחקניו והרצון להוציא נקודות נגד הפועל באר שבע בכדי להראות שקבוצות ראויה לצמרת הגבוהה. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד, והקבוצה מהצפון רשמה הפסד שני ברציפות והפעם 2:1 אתמול (ראשון) נגד מחזיקת הגביע.

בקבוצה התאכזבו מהיכולת במחצית הראשונה החלשה וממשחק ההגנה הלוקה בחסר. "חמישה שערי חובה בשני משחקים זה יותר מדי. יש לנו בעיות בחלק האחורי. אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אסור לנו לשחק ככה והשיפור יהיה חייב להיות מיידי", אמרו במועדון הצפוני. מי שזכה ללא מעט ביקורת הוא המגן זיו מורגן שהוחלף עוד במחצית הראשונה.

כבר ביום חמישי מצפה לקבוצה משחק קשה נוסף נגד בית"ר ירושלים בטדי ובמועדון יודעים שהפסד נוסף יצביע על משבר. בקבוצה של איזי שרצקי לא פוסלים אפשרות להתחזק בבלם נוסף כבר במועד ההעברות של חודש ינואר מתוך הבנה כי גם אורי דהן ועידן נחמיאס לא יוכלו להוות מרכז הגנה לאורך כל העונה. מעבר לכך, במועדון גם ביקרו את החלק ההתקפי: "מעבר להחמצה הקשה של לוסיו במחצית הראשונה, היו עוד פעולות גרועות של שחקני ההתקפה וזה מאכזב".

סינטיהו סלליך, זיו מורגן | דני מרון

בדומה למשחק נגד מכבי חיפה, גם הפעם העבירו בביקורת החלטה על שופט המשחק עידן לייבה שלא רק פנדל לטובת קריית שמונה לאחר העבירה על הקשר רועי קהת. "זה פשוט כואב שיש לא מעט טעויות שיפוט מולנו ויותר הזוי שהשופט בכלל לא הלך ל-VAR" אמר גורם בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי