חוגג: "רכילות זולה. בעלי אינטרסים מנסים לפגוע בעסקה"

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

הבעלים לא שתק בעקבות הדיווח לפיו לווה 50 מיליון שקל. וגם: בבית"ר ירושלים עוקבים אחר שחרורים אפשריים במכבי תל אביב ומלבד שחר פיבן נמצאים שחקנים נוספים על הפרק. אלחמיד לא יצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים הגיבו הבוקר (חמישי) פעם נוספת לחשיפה אמש ב"דה מארקר", לפיה ייתכן כי המניע לעסקת בית"ר עם חמד בן ח'ליפה מגיע מכיוון אחר. מסמכים שהגיעו לידי העיתון מעלים אפשרות שהמכירה לדובאי היתה כדי לפרוע התחייבות שעשה חוגג ביחס לקבוצת הכדורגל ונוגעים להסכם שנחתם בתחילת השנה, ב-13 במארס, בין משה חוגג וחברת ההשקעות שלו סינגולריטים לרועי חיון – עבריין שהורשע ב-2016 במסגרת הסדר טיעון בעריכה, ניהול וארגון הימורים, במרמה ובפעולות ברכוש אסור, ונגזרו עליו 28 חודשי מאסר.

לפי הפרטים, חוגג לווה כ-50 מיליון שקל מחיון והבטיח בתמורה "למשכן" את שחקני בית"ר. חוגג סיפר אתמול למקורביו: "ההסכם עם חיון בכלל לא חתום, זוהי רכילות זולה. מדובר בבעלי אינטרסים שמנסים לפגוע בשם שלי ובשם של בית"ר כדי למנוע את העסקה ברגע האחרון".

בית"ר תערוך במהלך השבוע שיחה מקצועית נוספת לקראת חודש ינואר. השיחה אמורה להתקיים בזום ובה יהיה נוכחים לא רק משה חוגג, אלא גם אלי אוחנה ומוחמד בן ח'ליפה, בנו של השייח' חמד. לצד שמות כמו עומר אצילי וניקו אולסק, שכפי שפורסם כאן החליט לחזור לישראל בחלון הקרוב, במועדון עוקבים אחרי שחרורים אפשריים שתבצע מכבי תל אביב. במועדון הבינו כי אופציית חאתם עבד אלחמיד אינה ריאלית ולאור הלחץ שמופעל עליו מיוסי אבוקסיס וברק בכר, וכן מכיוונה של מכבי תל אביב, הוא לא יגיע למועדון בשלב זה. 

על כל פנים, גם אם אלחמיד לא יגיע למכבי תל אביב, זו עשויה לשחרר את שחר פיבן ובמועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בעניינו. שמות אחרים שנמצאים על המדף במכבי תל אביב כבר הוזכרו בעבר כמועמדים לקבוצה של משה חוגג והם מתן בלטקסה שהיה מועמד מוביל בתקופת רוני לוי ויוסי בניון, מתן חוזז היה גם הוא ברשימה וכידוע חוגג כבר ניסה לרכוש את אילון אלמוג. "כל השמות מעניינים, אבל עד שלא נשב ונדע מה אנחנו רוצים בדיוק לא נוכל להתקדם. המטרה היא לצרף שחקנים בהעברה ולא בהשאלה", אמרו במועדון.

פיבן. יעבור לבית"ר ירושלים בינואר? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי