כפיר אדרי: "מקווה שהשחקנים הבינו שאי אפשר להיראות ככה"

אחרי שנפלה האפשרות למנות את גוטמן ולקראת מכבי נתניה, מאמן בני יהודה העביר מסר: "המחצית הראשונה נגד חדרה לא משקפת את היכולת שלנו, אבל זה לא סוד שאנחנו לא מציגים כדורגל טוב לאחרונה". בן שמעון ישוב לסגל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה חשבה שיהיה לה מאמן חדש בשלב זה, אך לאחר שאתמול (חמישי) נפל ההסכם עם אורי גוטמן, כפיר אדרי ימשיך לעמוד על הקווים גם מחר (שבת, 18:45, ישיר בספורט3) במשחק נגד מכבי נתניה, שהיא אחת הקבוצות החזקות בליגה העונה ולראיה במחזור האחרון סיימה ב-2:2 מול האלופה מכבי תל אביב.

האווירה במועדון לא הכי שמחה בימים אלו, אך גם ישנה ההבנה שניצחון אחד עשוי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. הבשורה הטובה מבחינת בני יהודה היא חזרתו של רועי בן שמעון לסגל – החלוץ הצעיר היה ללא ספק מהיותר טובים בקבוצה מתחילת העונה וחסרונו הורגש היטב ברמה התקפית במשחקים האחרונים. עם זאת, היו גם לא מעט נעדרים אחרים כמו אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן ועמית זנטי וגם מחר בן שמעון לא יפתח, אלא יתחיל על הספסל.

שי מזור שחוזר מהרחקה יעלה ב-11 וישחק במרכז השדה לצד סתיו פיניש ומוחמד גדיר יחזור גם הוא להרכב, בתקווה לשפר את משחק ההתקפה שהיה נראה אפור וכבוי במשחק הקודם מול הפועל חדרה.

בן שמעון. חוזר לסגל | אודי ציטיאט

המאמן כפיר אדרי אמר לקראת המשחק: "זה משחק קשה מול יריבה טובה, עם הרבה מאוד איכויות, בעיקר בחלק הקדמי. אנחנו מבחינתנו נצטרך להיות מחויבים ומרוכזים מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה בשביל להוציא תוצאה טובה. זה לא סוד שאנחנו לא מציגים כדורגל טוב בתקופה האחרונה, אבל לדעתי זה לא משקף את היכולת האמיתית שלנו. אני מקווה שהשחקנים הבינו שאנחנו לא יכולים להיראות יותר כמו שנראינו במחצית הראשונה מול הפועל חדרה".

"בראש ובראשונה עשינו טעויות שאסור לעשות ברמות האלה", הוסיף אדרי לקראת ההתמודדות, "לא מדובר על טעות אחת, אלא על כמה טעויות קריטיות שעלו לנו במשחק. בליגה כל כך צפופה וכל כך שוויונית כל טעות יכולה לעלות במשחק ולצערי היו לנו לא מעט כאלו נגד חדרה. כשרואים את הטבלה, מבינים שהכל צפוף וכל קבוצה יכולה לנצח במשחק נתון".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן (פאדי נג'אר), דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן, מישאל ראנז'ל (פאדי נג'אר), סתיו פיניש, שי מזור, יוסיף מוסא (אליאן רוחנא), מתיאה ליואיץ', מוחמד גדיר.

אדרי. "לא מעט טעויות נגד חדרה, לצערי" | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי