בקריית שמונה ביקרו את רפואה: "לא מוצא פתרונות"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

במועדון לא מרוצים מהסגל שבנה המאמן: "שחקני ההרכב עייפים ואין מחליפים איכותיים בשביל לעשות רוטציה". הוא מצדו העביר מסר לשחקניו: "אין מה לשקוע". אכזבה מברטקוס ומלוסיו

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה הייתה להפתעת הליגה בפתיחת העונה וכשפגשה את מכבי חיפה הייתה היחידה בליגה שטרם הפסידה, אך בשבועיים האחרונים המומנטום התהפך לחלוטין ואתמול (ראשון) הקבוצה של קובי רפואה ספגה הפסד רביעי ברציפות, 1:0 לבני סכנין שהבקיעה את שער הניצחון בדקה ה-93. התחושות קשות במועדון, שם במינים כי מדובר במשבר עמוק דווקא לפני המפגש עם האלופה מכבי תל אביב במחזור הבא.

במועדון מסבירים כי אחת הסיבות ליכולת החלשה במשחקים האחרונים היא העייפות, בעיקר של שחקני ההרכב הראשון שרץ מתחילת העונה. בהקשר זה, במועדון מתחו ביקורת על הדרך בה רפואה בנה את הסגל: "שחקני ההרכב נראים עייפים ורפואה לא מוצא פתרונות. לא יכול שבתקופת הקורונה אין לנו מספיק מחליפים איכותיים בשביל לעשות רוטציה".

המאמן עצמו ניסה לשדר אופטימיות לשחקניו ואמר: "אין לנו את הפריבילגיה לשקוע בזה יותר מדי. נצטרך להרים את עצמנו ולהגיע מוכנים למשחק החוץ הקשה נגד מכבי תל אביב". לאחר המפגש נגד האלופה תסיים ק"ש את הסיבוב במשחק נגד הפועל כפר סבא.

מעבר לרפואה, גם הזרים בקבוצה ספגו ביקורת וביניהם השוער דז'יוגאס ברטקוס, שהיה האשם העיקרי בשער של סכנין אתמול, והחלוץ לוסיו מרניאו שסובל מירידה חדה ביכולתו במשחקים האחרונים. "כל מי שחושב שמקומו בהרכב קבוע טועה, ולא מן הנמנע שיהיו שינויים מהותיים במועד ההעברות הקרוב", אמר גורם בקריית שמונה.

שחקני קריית שמונה
שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי