בסכנין אופטימיים: "קרובים יותר לפלייאוף העליון מאשר לתחתית"

במועדון מרוצים מה-0:1 על ק"ש במשחק שהוגדר כצומת דרכים והחמיאו לכובש: "ג'אבר עבר תקופה פחות טובה ומגיע לו ליהנות". אביטן הוריד את שחקניו לקרקע. אוטין טרם קיבל תשובה סופית לגבי שחרורו, אקווה יגיע?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עם שני ניצחונות ושני הפסדים בארבעת המשחקים קודם לכן, בבני סכנין הגדירו את המשחק אתמול (ראשון) נגד הפועל קריית שמונה כצומת דרכים להמשך העונה. במועדון ידעו כי הפסד יסבך את הקבוצה ויוריד אותה מתחת לקו האדום ומנגד ניצחון ייתן לקבוצה אוויר לנשימה. בקבוצה של ניסו אביטן חגגו שלוש נקודות יקרות ומתוקות במיוחד כשהמחליף עטאא ג'אבר, 11 דקות על המגרש, כבש עם כל הלב בתוספת הזמן בדרך ל-0:1 על קריית שמונה.

אביטן אסף את שחקניו וניסה למתן את ההתלהבות: "השגנו ניצחון חשוב אבל כבר ביום רביעי יש לנו משחק לא פחות חשוב נגד הפועל תל אביב", אמר להם. בקבוצה שיבחו בעיקר את החלק ההגנתי שהתמודד היטב עם שחקני ההתקפה של ק"ש, וכמובן גם את ג'אבר. "הוכחנו שאנחנו מציגים כדורגל שקרוב יותר לפלייאוף העליון מאשר לתחתית. אנחנו צריכים עוד ועוד נקודות. ג'אבר עבר תקופה פחות טובה ומגיע לו הניצחון הזה".

בסכנין אומנם החליטו לדחות את השיחות לגבי השינויים הצפויים בסגל בחודש ינואר וזה יקרה לאחר סיום הסיבוב, אך כפי שפרסמנו, ברור כי ייפרדו מחלק מהשחקנים הזרים ונראה כי אחת השמות יהיה המגן איקוום אוטין. בקבוצה טרם הודיעו למכבי חיפה או השחקן לגבי עתידו ונראה שזה יקרה בשבוע הבא.

ניסו אביטן. שינויים בינואר |

במקביל, בקבוצה הביעו עניין בשחקן אחר של הירוקים, דיוויד אקווה, שמשחק העונה כמושאל בהפועל נוף הגליל. בקבוצה מהלאומית הבהירו השבוע כי על פי ההסכם שלהם מול הירוקים, לבלם אין סעיף יציאה בהמשך העונה ובנוף הגליל לא מתכוונים לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי