"שכל יום תבוא קבוצה גדולה. אוהבים את המשחקים האלה"

במכבי פתח תקווה חגגו את הניצחון על באר שבע, אבי לוזון: "קבוצה צעירה ובריאה". המטרה: מכירת עבדה לחו"ל בקיץ תמורת סכום שיתקרב לזה ששולם עבור סולומון. בריבו נשלח לצילום. מאיר וסאקי ייעדרו מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מי יעצור את מכבי פתח תקווה? אחרי ששוב היה נראה כי הקבוצה של גיא לוזון מאבדת גובה עם שני הפסדים רצופים, המלאבסים ניצחו אמש (רביעי) 1:2 את הפועל באר שבע, התבססו במקום השני ובעיקר שברו מחסום של 10 שנים ללא ניצחון על הקבוצה מבירת הנגב. "שכל יום תבוא קבוצה גדולה, אנחנו אוהבים את המשחקים האלה ואת סגנון ההתקפות המתפרצות", אמרו שחקנים בפתח תקווה על המאזן שעומד על תשע נקודות מתוך 12 אפשריות מול מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

שילוב הצעירים של פתח תקווה ובמיוחד זה שבין ליאל עבדה לתאי בריבו שוב הוכיח את עצמו, כאשר שניהם עלו אמש למאזן של ארבעה שערי ליגה. הקשר, מהבולטים בליגה עד כה בעונה הנוכחית, גם הוסיף בישול. "אנחנו שמחים ומאושרים וגאים בצעירים תוצרת בית: אור בלוריאן, ארד בר, מוחמד סרסור, ליאל עבדה ותאי בריבו וגם עמית מאיר, ינון אליהו, ירדן כהן, נאור סבג, אור אינברום וחמשת הזרים. יש לנו קבוצה צעירה ובריאה", התמוגג בסיום האיש החזק במועדון, אבי לוזון, בשיחה עם ספורט1.

זהו לא סוד שבפתח תקווה מעריכים כי עבדה יהיה ה"אקזיט" הבא אחרי מנור סולומון, כשבמועדון שואפים למכירה בקיץ הקרוב תמורת סכום כסף שיתקרב לזה שבו נמכר סולומון ומכוונים אך ורק למכירה לחו"ל, כאשר בסיוע המועדון, עבדה נמצא בהליך הוצאת דרכון זר.

עבדה. תג מחיר כמו של סולומון | ברני ארדוב

גם בריבו, שכפי שפרסמנו קיבל הצעה לחוזה חדש וסוכניו אמורים להיפגש עם היו"ר לוזון בעניין, שוב כבש שער ניצחון בדיוק כמו נגד בני יהודה, והוכיח שהוא שחקן של מאני טיים. החלוץ נחבל בעצם הלחי וסבל מכאבים עזים, כאשר הוא נשלח בסיום לצילום CT על מנת לשלול שבר. "כיף גדול להבקיע ובמיוחד שעזרתי לקבוצה להביא שלוש נקודות אחרי 10 שנים ללא ניצחון על באר שבע. סוף סוף היום הזה הגיע" סיכם בריבו בסיום. "אנחנו קבוצה מאוחדת: צעירים, מבוגרים וזרים ואני שמח על הניצחון".

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונם של אלביס סאקי ועמית מאיר, שספגו את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם, מה שיגרום להם להחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב בסוף השבוע הבא, בפתיחת הסיבוב השני.

שחקן של מאני טיים. בריבו חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי