מאמינים בני מאמינים: אוהדי בית"ר מציפים את עומר אצילי

למרות שבסביבת השחקן הבהירו כי הוא מעדיף את חיפה, הקהל מנסה לשכנע את האקס לשוב לקבוצה במדיה פרץ. משרד הבריאות אישר את קיום המשחק מול הפועל חיפה (שבת ב-19:55, ספורט4). דראפיץ': "אסור למעוד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר התפשטות הקורונה בהפועל חיפה, לה כבר שישה נדבקים בנגיף, בבית"ר ירושלים שמעו ממשרד הבריאות ומנהלת הליגות כי המשחק הביתי יתקיים כמתוכנן מחר (שבת החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4) ויוציא לדרך את הסיבוב השני בליגת העל עבור הקבוצה מהבירה, שמייחלת לסיבוב הרבה יותר טוב מהראשון.

הירושלמים יגיעו לטדי עם מאזן עגום של ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים והם ניצבים במקום ה-12 עם 13 נקודות, אחת יותר מהפועל כפר סבא שניצבת מתחת לקו האדום ותוכל לעקוף זמנית את בית"ר אם תנצח את הפועל תל אביב.

ומה קורה בגזרת עומר אצילי? בבירה העלו לאחרונה הילוך בנוגע לניסיונות להחתים את שחקן הכנף של אפואל ניקוסיה וזאת למרות שבמועדון מודעים לכך שמכבי חיפה פועלת לצרפו ושבסביבת השחקן מבהירים כי בשלב זה הוא מעדיף להצטרף לשורות הקבוצה מהכרמל.

משה חוגג ועומר אצילי | דני מרון ואודי צטיאט

כידוע, בית"ר כבר פנתה רשמית לאצילי והציעה לשחקן חוזה ארוך טווח, כשבימים האחרונים חלק מאוהדי הקבוצה נכנסו לתמונה, נרתמו למאבק והציפו את השחקן במאות הודעותת תמיכה וזאת במטרה לשכנע אותו לשוב לקבוצה במדיה כזכור הוא פרץ לתודעה בין השנים 2013 ל-2016.

לקראת המשחק מחר, בית"ר ערכה היום את האימון המסכם בבית וגן ומסתמן שרועי פדידה הצעיר יקבל את הקרדיט בהרכב, כשעל הספסל ימתין ירדן שועה. מי שלא יעמוד לרשות סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הוא הקשר המוצהב אביאל זרגרי ובמרכז המגרש יעלו עלי מוחמד ותמיר עדי, שזוכה לעדיפות על פניו של אופיר קריאף שספג מכה ברגלו באימון.

דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להביא את היכולת שלנו מהמשחקים האחרונים. אסור לנו להתייאש, אסור לנו לאבד נקודות. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים ולהבקיע מהמצבים שלנו. חסרות לנו נקודות בקופה ואני כן מאמין בקבוצה הזאת. אני בהחלט מאמין שעם ניצחון או שניים אנחנו יכולים להיכנס ל"זון" שלנו. בשלושת או ארבעת המשחקים האחרונים אנחנו משחקים כדורגל טוב, חסרות לנו נקודות ואני מאמין שבמשחק בשבת אנחנו נוכל לנשום לרווחה".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

באשר לחמד בן ח'ליפה, שקיים אתמול פגישה ראשונה עם הוועדה להעברת זכויות, במועדון מאמינים כי בתוך עשרה ימים יאושר המהלך והשייח' יהפוך באופן רשמי לבעלי המועדון לצד הבעלים הנוכחי, משה חוגג.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, אור זהבי, אוראל דגני, אורן ביטון, תמיד עדי (אופיר קריאף), עלי מוחמד, עידן ורד, רועי פדידה, אלירן עטר, גלאופילו פלייטר.

השייח' בן ח'ליפה | Twitter

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי