שישה שחקני מכבי ת"א מבוקשים על ידי מספר קבוצות בליגת העל

מתן בלטקסה, בן ביטון, אדוארדו גררו, מתן חוזז, ניק בלקמן ועמית גלזר נמצאים ברשימות של מספר מועדונים בישראל, אך בשלב זה הצהובים לא ממהרים לשחרר אף אחד. השחקנים עדיין לא מעכלים את התיקו נגד בני יהודה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

על פי התכנון המקורי, חלון העברות של חודש ינואר היה אמור להיפתח באופן רשמי מחר (ראשון), אך לאור הסגר המהודק שהוביל להקפאת הליגה, גם מועד העברות נדחה בשבועיים. במכבי תל אביב שנעלו את המחזור ה-15 ביום חמישי עם תיקו 0:0 נגד בני יהודה מבינים כי הם חייבים לרענן את הסגל עם לפחות שני שחקני חיזוק נוספים, אחרת האליפות תברח למכבי חיפה אחרי שנתיים דומיננטיות בצהוב.

שני השחקנים המדוברים הם כמובן שני האקסים אנדרה ג'ראלדש ששוחרר מאפואל ניקוסיה וערן זהבי, שלא פוגע במדי פ.ס.וו איינדהובן כאשר מלבד השניים, ייתכן כי פטריק ואן לוון יתחזק בעוד שחקן ישראלי או זר.

בינתיים קבוצות ליגת העל לוטשות עיניים לשחקני הסגל הרחב שלא מקבלים הזדמנות. השמות המבוקשים הם מתן בלטקסה, בן ביטון, אדוארדו גררו, מתן חוזז, ניק בלקמן ועמית גלזר, כאשר מלבד בני יהודה והפועל תל אביב עוד קבוצות הצטרפו למירוץ. אך ההחלטה לגבי שחרור של כל שחקן כזה או אחר תתקבל רק לאחר דיון משותף בין ברק יצחקי למאמן ההולנדי.

מבחינה מקצועית במועדון עדיין מתקשים לעכל את התיקו נגד בני יהודה, שמנע את צמצום הפער ממכבי חיפה לשש נקודות בלבד ואף גורם בסביבת השחקנים טען כי הנקודה בבלומפילד הרגישה כמו הפסד. יש לציין כי מאז הדרבי הקטן של תל אביב נגד הכתומים, שחקני מכבי תל אביב זכו ליומיים מנוחה, מהם ישובו רק מחר.

אדוארדו גררו | Nir Keidar/MB Media / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי