כפי שפורסם לראשונה בספורט1: בן ביטון סגר בהפועל ת"א לשנתיים וחצי

חוצה את הכביש: המגן הימני שהיה מושאל מהפועל באר שבע למכבי תל אביב, מצטרף לקבוצה בה גדל (אך לא שיחק בשורותיה בליגת העל) ויקווה לעזור לה במאבק ההישארות. אבו עביד יוסט למרכז ההגנה?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מסע הרכש של הפועל תל אביב נמשך: כפי שפרסמנו עוד בשבוע שעבר, המגן הימני בן ביטון (30) עזב את מכבי תל אביב אליה הושאל מהפועל באר שבע מהקיץ וחתם בשורות הקבוצה של ניר קלינגר לשנתיים וחצי וינסה לעזור לנועלת הטבלה להישאר בליגה. בן ביטון קיבל את השחרור מהצהובים. קודם לכן צרפו האדומים כזכור את לידור כהן, דן איינבינדר ואופק ביטון והם מצפים להתחזק גם בחוד.

ביטון רשם העונה תשע הופעות במדי האלופה אך רצה לעזוב לאור הצטרפותו הקרובה של המגן הימני אנדראה ג'ראלדש. הוא לא שותף מאז ההפסד 3:2 למ.ס אשדוד במחזור התשיעי, משחק במהלכו נפצע. עבור המגן מדובר בסגירת מעגל שכן הוא גדל בחודרוב אך לא שיחק במדי הקבוצה הבוגרת במסגרת הליגה. הוא הושאל לסקציה נס ציונה למשך שנתיים והושאל להפועל נצרת עלית. לאחר מכן התחיל הפרק המוצלח שלו בהפועל באר שבע אליה הגיע בקיץ 2013 ועמה זכה בשלוש אליפויות רצופות ובגביע בעונה שעברה. אשתקד אף שימש כקפטן הקבוצה בשל פציעתו של מאור מליקסון.

המגן הימני הבכיר של הפועל תל אביב כרגע הוא איאד אבו עביד שלעתים שיחק כבלם לעת הצורך ומסוגל למלא את העמדה הזו. גם ניב סרדל שיחק מעט לעת. ייתכן שעם הצטרפותו של בן ביטון, רז שלמה שמגלה יכולת חלשה העונה – ישלם סופית את המחיר.

בן ביטון | דני מרון

במשחק הראשון לאחר הפגרה תפגוש הפועל תל אביב את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16. קודם לכן דיווחנו כי קלינגר מתכנן לשתף את שחקני הרכש באופן מיידי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי