נפרד ממכבי נתניה: יונס מלדה יעבור לגנט תמורת כ-1.5 מיליון יורו

החלוץ בן ה-21 סיכם את תנאיו ובליווי סוכנו דודו דהאן ייצא לבלגיה, אחרי מספר ימים בהם הוסדרו כל האישורים הנדרשים, כולל משלטונות צה"ל, כדי להשלים את המעבר. היהלומים גם עשויים להרוויח ממכירה עתידית שלו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ליגיונר חדש בדרך: יונס מלדה, שחקן ההתקפה של מכבי נתניה, בדרך לגנט הבלגית. לאחר שביממה הקרובה נסגרו מרבית הפרטים, החלוץ צפוי להמריא עוד היום לבלגיה כדי לחבור לסוכנו דודו דהאן לצורך בדיקות רפואיות וחתימה רשמית.

מלדה, שפתח את העונה בסערה עם שבעה שערי ליגה בחצי עונה, לא התאמן עם קבוצתו בימים האחרונים לאחר שבנתניה טיפלו בענייני שירותו הצבאי שייקטע לטובת המעבר לבלגיה. בעבור העסקה, מכבי נתניה תקבל סכום המוערך בכמיליון יורו וחצי, אשר ייכנסו לקופת המועדון בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית.

זה לא סוד שבנתניה ציפו שדווקא גבי קניקובסקי יהיה זה שיימכר בקיץ, אך משקיבלו את ההצעה מהבלגים, לא יכלו לסרב לה. מלדה הוא לא הישראלי הראשון שמצטרף לגנט, במדיה שיחקו גם שלומי ארבייטמן, גילי ורמוט, רמי גרשון, חאתם אל חאמיד ואור אינברום. העונה, לאחר 20 מחזורים, גנט רק במקום ה-12 בבלגיה, מרחק שמונה נקודות מהקו האדום ושבע נקודות מהמקום השלישי.

בדרך לגנט. מלדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי