הפועל חדרה בודקת אפשרות לצרף את ג'ון אוגו

אולי הפעם? אחרי שצירוף הקשר הניגרי נפל בקיץ בשל דרישותיו הכספיות, בשרון ביררו מול נציגיו של אקס הפועל באר שבע ושמעו כי הוא לא פוסל חזרה לישראל, אך מחזיק בהצעה גם מקבוצה בטורקיה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה את רז נחמיאס, יהב אפריאט ומוחמד אוסמן, הפועל חדרה ממשיכה במסע הרכש. לספורט1 נודע היום (חמישי) כי הקבוצה מהשרון מעוניינת לחזק את מרכז המגרש ואחד המועמדים לעבות את חוליית הקישור הוא לא אחר מאשר אקס הפועל באר שבע, ג'ון אוגו.

כזכור, כבר בקיץ האחרון הוצע אוגו בן ה-32 לחדרה, אלא שדרישותיו הכספיות של הניגרי היו גבוהות עבור המועדון. כעת, במועדון חידשו את העניין בקשר ששוחרר מאל-אדאלה הסעודית בחודש ספטמבר האחרון ולא ערך הופעה רשמית מאז התפרצה הקורונה אי שם בחודש מרץ.

בסביבתו של השחקן הבהירו לראשי חדרה כי אוגו מחזיק בהצעה מקבוצה טורקיה, אך הוסיפו כי אם העסקה לא תצא לפועל אז זו בהחלטה אופציה והצדדים עשויים לפתוח בשיחות רשמיות. כזכור, אוגו עזב את ישראל אחרי חמש שנים מוצלחות, בהן זכה עם באר שבע בשישה תארים.

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

בינתיים, חדרה ממשיכה באימונים וממתינה לחזרת המשחקים. מי שישוב לשחק עם סיומה של הפגרה הוא מקסים פלקושצ'נקו שהחלים מפציעה. במועדון מקווים שהקשר שנעדר במרבית הסיבוב הראשון יהווה בורג חשוב בקבוצה ויתרום את חלקו במשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי