שחקן בבני סכנין: "חצי הרכב לא מתאמן והאימון נראה בהתאם"

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

לאחר התפרצות נוספת של נגיף קורונה בקבוצה, המועדון החל בהכנות למשחק נגד מכבי חיפה והשחקנים זועמים על ההתנהלות. ניסיון להנחית את קליי בזמן הסגר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה אתמול (ראשון) לאימונים ולמעשה ערכה אימון ראשון מזה חמישה ימים בעקבות התפרצות נוספת של נגיף קורונה במועדון, וכך שוב נקלעה לסיטואציה שהיא נאלצת להתכונן למשחק בסגל חסר, ועוד למשחק יוקרתי בשבת נגד המוליכה מכבי חיפה.

האימון נערך באווירה קשה בעקבות אירועי הקורונה האחרונים בקבוצה וחסרונם הכה משמעותי של שחקנים כמו עלי עותמאן, בירם כיאל, חמודי חלאיילה, אוסאמה חלאיילה, אייהב גנאיים ונייג'ל האסבליינק. אם לא די בכך, כידוע גם הקשר ג'אבר עטאא ייעדר מהמשחק בגלל הרחקה.

"בלי לזלזל באף אחד, אבל כל השחקנים שחסרים לנו הם שחקני הרכב וכאשר חצי ההרכב לא מתאמן, אז גם האימון נראה בהתאם", אמר שחקן בקבוצה. בצוות המקצועי ינסו למצוא פתרונות יצירתיים לקראת המשחק, אך גם הם מבינים כי גם העובדה שהקבוצה לא התאמנה מספר ימים והחיסורים המשמעותיים יקשו עליהם מאוד – גם לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע מיד אחר כך באמצע השבוע.

בסגל חסר מאוד בשבת נגד מכבי חיפה. שחקני סכנין | אודי ציטיאט

אם לא די בכך, במועדון גם זועמים על הודעת המנהלת שקנסה אותם ב-10,000 שקלים על האיחור בדיווח על הידבקותו של עוזר המאמן הראל סלע, שטען כי פעל על פי הנהלים. "מיד כשחשתי לא טוב ועוד לפני הבדיקה ועוד לפני שחשבתי שנדבקתי, הודעתי שאני לא מגיע לאימונים. אני לא מבין כיצד האשמה נפלה עלי", אמר סלע.

במקביל, בסכנין פועלים כדי להנחית בישראל את החלוץ הג'מייקני דיין קלי. במועדון מספרים על קושי להנחית שחקן זר בזמן הסגר ומקווים לקבל את האישורים המתאימים במהלך השבוע הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי