מסתמן: אייזן יושאל עד תום העונה, שחקני הרכש עברו בבקרה

הפועל פ"ת וקבוצות אחרות מעוניינות בקשר, גם ליידנר מבוקש. השניים נדחקו לקצה הספסל ומאוכזבים ממעמדם. הקבוצה דורשת ממכבי ת"א: סכום גבוה יותר ושחקן נוסף תמורת שלמה. שחקני החיזוק יוכל לשחק בשבת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הצליחה להעביר הבוקר (חמישי) את שחקני הרכש החדשים בבקרה התקציבית. ואלה יוכלו לשחק נגד הפועל חיפה בשבת הקרובה. במועדון הגישו את כל המסמכים הנחוצים לקבלת רכש הביטחון הממשלתית, אשר תממן את החוזים של שחקני החיזוק. האדומים מאמינים כי הקבוצה יוצאת לדרך חדשה והשינוי יקרה כבר מהמשחק הקרוב, כאשר השחקנים מדברים על רוח חדשה ועל כך שהמאמן ניר קלינגר נותן את כל כולו עבור הקבוצה.

יחד עם זאת, במתחם חודורוב ישנם גם שחקנים שנמצאים בחוסר ודאות לגבי עתידם. מדובר בצעירים שמבוקשים בהפועל פתח תקווה ובקבוצות אחרות, בראשם דורון ליידנר ושי אייזן, שהיו מהמצטיינים בסיום העונה שעברה. בוגרי מחלקת הנוער נדחקו אל קצה הספסל העונה ובאופן טבעי מאוכזבים מכך, כאשר ליידנר אף היה תחת מעקב של המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר.

ההצעות הראשונות שהוגשו לאחד מבעלי הפועל תל אביב לשאילה או החתמה של ליידנר ואייזן, נדחו בשלב זה ושני הצעירים ממשיכים להתאמן בידיעה כי כל החלטה לגביהם תתקבל על בסיס מקצועי בלבד. גורם בסביבת המועדון סבור כי לפחות אחד מהשניים, אשר היוו את הסיבה המרכזית לכינוי "תינוקות קלינגר" לו זכו האדומים במהלך הפלייאוף העליון לפני כחצי שנה, יושאל עד תום העונה במהלך חלון ההעברות, כאשר שמו של אייזן עולה חזק יותר בהקשר זה. ליידנר איבד את עמדת המגן השמאלי לדני גרופר, שמתורגל בהרכב להפועל חיפה.

ליידנר. בשלב זה, ההצעות נדחות | לירון מולדובן

באשר למשא ומתן מול מכבי תל אביב למכירת הבלם רז שלמה, בשלב זה לא נוצרה פריצת דרך, בעיקר כי בהפועל תל אביב לא מרוצים מההצעה הכספית של האלופה ומבקשים להעביר לשורותיהם שחקן נוסף שלה, מלבד בן ביטון שכידוע כבר חצה את הכביש. אם לא יהיו שינויים בגזרה הזו במהלך החלון הנוכחי, המהלך יידחה לקיץ. בתחילת העונה שעברה, אחד הבעלים, איציק ניסנוב, קיבל ממכבי תל אביב הצעה בסך 800,000 יורו ושחקן נוסף מהסגל הרחב תמורת שלמה, הצעה שהגיעה אז דרך סוכן שחקניו בכיר ונפסלה על הסף בזמנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי