עבדה שיחק עם שבר, בפ"ת צחקו: "הערך שלו עלה במיליון יורו"

החלוץ עלה עם תחבושת על ידו והבקיע את שער הניצחון. במועדון מרוצים: "משחק שמקרב אותנו לפלייאוף העליון". לאחר נפילת המגעים עם מלמד, נמשכים החיפושים אחר חלוץ זר. מחמאות לפלשר ולקופר

(גודל טקסט)

פתיחת הסיבוב השני של מכבי פ"ת לא האירה לקבוצתו של גיא לוזון פנים, אך אמש (שבת), המלאבסים חזרו לרוח הלחימה והאופי שאפיינו אותם בתחילת העונה והצליחו לנצח ולא בפעם הראשונה בתוספת הזמן, הפעם 1:2 את מ.ס אשדוד.

צפו בתגובות

בפ"ת התגאו בכך שהמהלך האחרון הורכב משני שחקני הבית: ליאל עבדה ודניאל גולאני הצעיר שטרם מלאו לו 18, כאשר בנוגע לעבדה ולאחר נפילת המו"מ עם דינמו קייב, בפ"ת הבהירו שוב כי אם לא תתקבל הצעה יוצאת דופן בתקופה שנותרה עד חלון ההעברות, הוא יישאר בקבוצה עד תום העונה.

עבדה, עלה לשחק עם תחבושת על ידו השמאלית, כאשר בבדיקה שהוא ערך במהלך השבוע, התגלה שבר בכף ידו, אך לא מדובר בפציעה שתשביתו ונמסר לו על ידי הצוות הרפואי כי הוא יוכל לשחק עם התחבושת.

"עם הגול הזה שלו, הערך של ליאל עלה בעוד מיליון", צחקו בפ"ת בסיום והתייחסו לשחקני הבית: "ארויו, לופטה, סוליץ' – בסופו של דבר שחקני הבית נותנים את הטון השנה והם אלו שמספקים את הסחורה. הניצחון היה חשוב כי זה קרב ישיר שמקרב אותנו לפלייאוף העליון מול יריבה ישירה".

ליאל עבדה
ליאל עבדה | אודי ציטיאט

הקשר אלביס סאקי ספג מכה בפניו והתאושש, אך מנגד, מרכוס דיניז, שנעדר כבר תקופה ארוכה עקב פציעה בגיד, צפוי לחזור בעוד למעלה משבועיים, כשנאור סבג צפוי לחזור בתוך שבוע ולהתאושש מפציעתו במפשעה. בהיעדרו של דיניז, דניאל פלשר זכה למחמאות על ציוותו ביחד עם אור בלוריאן. מי שעוד זכה למחמאות על הופעת הבכורה המחודשת שלו הוא הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שנראה נייד ותרם לחלק היצירתי בקישור.

ומה בנוגע לרכש? נכון לרגע זה, בפ"ת הבהירו כי אין מועמדים ישראלים על הפרק לחיזוק החלק ההתקפי, כאשר המועמד היחיד שהיה בתוכניות של גיא לוזון הוא גיא מלמד, שכבר הגיע למעין הבנות כספיות אך מעמדו בסט. ג'ונסטון השתפר והוא צפוי להישאר. בפ"ת עדיין מחפשים חלוץ זר שצפוי למלא את מקומו של ג'וסי לופטה ששוב אכזב אתמול ולא תרם. "אנחנו חייבים עוד חלוץ, אי אפשר להישאר רק עם חלוץ אחד בסגל", אמרו במועדון.

המגן השמאלי ירדן כהן לניצחון ולמשחק הבא שייערך כבר ביום שלישי: "ניצחון מאוד חשוב ומתוק בדקה האחרונה. זה היה ניצחון חשוב כי באנו אחרי רצף של כמה הפסדים, אז רצינו לחזור למסלול. עכשיו ננוח טוב, נתאושש ונתכונן להפועל חיפה. הצוות יכין אותנו בצורה הכי טובה. הם השתפרו מאוד מהסיבוב הקודם ואנחנו נבוא לנצח".

ירדן כהן, אור אינברום, ליאל עבדה
ירדן כהן, אור אינברום, ליאל עבדה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי