אכזבה ענקית בהפועל: "כמו הפסד". עתיד בואטנג יוכרע לפני בית"ר

קלינגר הזהיר מעבירות מטופשות אך זה לא עזר. תסכול עצום בחודרוב: "אסור לשחק רק מחצית אחת". השחקנים יודעים: "חייבים לתקן באמצע השבוע". ניסיון להכשיר את גוטליב לטדי. זנטי יגיע בתמורה לקשר?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר מסע הרכש המאסיבי בינואר והובילה כבר 0:2 אתמול (שבת) נגד הפועל חיפה מצמד של הקפטן עומרי אלטמן, אך סיימה בתיקו 2:2 מאכזב. גורם בסביבת השחקנים הביע את תחושת התסכול: "אין דבר כזה מחצית ראשונה טובה ואז שנייה חלשה כי זה לא מספיק. התיקו הזה מרגיש לכולם כמו הפסד. אנחנו חייבים לתקן כבר נגד בית"ר ירושלים באמצע השבוע".

שלושה שחקני רכש קיבלו את חולצת ההרכב – דן איינבינדר שזכה למחמאות וסומן כמנהיג הקבוצה יחד עם עומרי אלטמן, המגן בן ביטון שהרשים וכן החלוץ לידור כהן. איינבינדר אמר לאחר המשחק: "יש לנו אתגר גדול לצלוח, אנחנו מאמינים שנצליח לעמוד במשימה".

הקשר עמנואל בואטנג ששולב כמחליף בלבד מאוכזב ממעמדו. הוא ישב חסר מנוחה על הספסל ונראה כבוי לאחר שנכנס לשחק. מסתמן כי האדומים יקבלו החלטה לגבי בואטנג עוד לפני המשחק נגד בית"ר. נכון לעכשיו בני יהודה מעניינת בו והיא הציעה בתמורה את עמית זנטי, הצעה שנידונה כבר לפני מספר שבועות.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1027917

המאמן ניר קלינגר סיכם את האכזבה מהתיקו: "בסופו של יום זו אכזבה גדולה, עשינו שטויות בהגנה אבל נרים את הראש ונמשיך קדימה". נציין כי הבלם אדי גוטליב עדיין פצוע מה שמשפיע על משחק ההגנה של האדומים ובקבוצה יקוו להכשירו למשחק נגד בית"ר. המאמן היה מתוסכל שבעתיים שכן באימון המסכם ביום שישי הקדיש תשומת לב רבה לניתוחי הווידאו והעבודה על תיקון השגיאות בהגנה מעבר לנאומי המוטיבציה. המאמן ביקש להימנע מעבירות לא מחויבות בתוך הרחבה ובסמוך לה.

בנושא אחר, בחודש הבא תתקיים הבוררות מול מאור בוזגלו שהגיע תביעה בהתאחדות בסך שני מליון שקלים. הצדדים כבר נפגשו פעם אחת בתקווה להגיע להסכם פשרה. בסביבת המועדון אמרו כי הסכם פשרה תמיד עדיף על פני בוררות.

"תיקו שהוא כמו הפסד" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי