התפרצות קורונה בבית"ר: שמונה שחקנים חיוביים. קריאף לא התאמן

לפני הפועל ת"א (שלישי, 19:55, ספורט1), מכה לקבוצה מהבירה: אחרי מתאוסיניו, פדידה, ורד ואוחנה, גם עדי, פרדו, ורדסקה ואוקמפוס נדבקו. הקשר עשוי לפתוח. דראפיץ': "נספר סיפורים על העונה הזו עוד הרבה שנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שמונה חיוביים לקורונה בסך הכך בבית"ר ירושלים. אחרי מתאוסיניו שנדבק בברזיל לפני כעשרה ימים, אתמול רועי פדידה, מיכאל אוחנה ועידן ורד נמצאו חיוביים והיום (שני) נודע כי גם תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ודיוגו ורדסקה נדבקו בנגיף.

הצוות המקצועי המורחב של בית"ר ירושלים נמצא שלילי לקורונה, כמו גם שאר השחקנים. הקבוצה תערוך היום בשעה 16:00 את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר (שלישי החל מ-19:55, ישיר בספורט1) , אליו היא כאמור תגיע בסגל חסר וזאת לאחר שמשרד הבריאות אישר את קיומו והקבוצה לא תצטרך לעבור סבב בדיקות נוספות.

סלובו וברדה תכננו לעלות למשחק עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח מול קריית שמונה, אבל התוכניות השתבשו. היום הם יצטרכו לעשות שינוי באימון המסכם ולחשוב מה אפשר לעשות עם סגל דליל, שבו כל הדבקה נוספת או פציעה הופכת לקריטית. אגב, אופיר קריאף לא נטל חלק באימון בעקבות סיבות אישיות, אך עשוי לפתוח מחר בהרכב ובכל מקרה יהיה בסגל לאחר שערך אימון אישי בטרם האימון הקבוצתי היום.

סלובודאן דראפיץ' | שלומי גבאי

דראפיץ' דיבר על ההתנהלות כעת כשיש שחקנים עם קורונה ואמר: "זוהי ההתנהלות היא לא רגילה מתחילת העונה, על העונה הזאת נספר סיפורים עוד הרבה שנים. זה לא פשוט, שבעה שחקנים חולים ואנחנו צריכים לדעת להסתדר. היום זה אנחנו ומחר זו קבוצה אחרת. אלה החיים ונצטרך להסתכל קדימה".

ההתמודדות מול הפועל ת"א: "אנחנו יודעים שזה משחק חשוב. זה משחק אחרי שני ניצחונות, מאוד חשוב שנשמור על הרצף של המשחקים הטובים שלנו. בסיבוב הראשון הפסדנו הרבה נקודות אז אין לנו פריביליגיה, אנחנו צריכים לעלות על המגרש ולנצח. אלה נקודות מאוד חשובות ואנחנו צריכים אותם כדי להגיע אל הפלייאוף".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אוראל דגני, אורי מגבו, אביאל זרגרי, אופיר קריאף, עלי מוחמד, לירן רוטמן, אלירן עטר, ירדן שועה.

סנטיאגו אוקמפוס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי