עמנואל בואטנג זומן לשיחה והכחיש התנהגות לא ספורטיבית

ראשי הפועל תל אביב שוחחו עם הקשר הגנאי, שהבהיר כי הוא מחויב למועדון ושיכולתו ותנועות הידיים שלו נגד הפועל חיפה לא פורשו נכונה. קלינגר זימן אותו לסגל לקראת בית"ר ירושלים הערב (19:55 בספורט1)

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בשבת, לאחר ה-2:2 בבלומפילד בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, המאמן ניר קלינגר נשאל על היכולת החלשה שהציג עמנואל בואטנג, שגורמים בהפועל ת"א אף הגדירו כ"הופעת מחאה חסרת התלהבות", והשיב כי הנושא יטופל במהלך השבוע. הבוקר (שלישי) מתברר כי קלינגר אכן לא עבר על כך לסדר היום.

כבר אתמול התייצב הקשר הגנאי לשיחה אצל אנשי המועדון ונשאל על התנהגותו בימים האחרונים, יכולתו ותנועות הגוף שלו שלכאורה שידרו חוסר רצון, כך לטענת אנשי הקבוצה. בואטנג הכחיש התנהגות לא ספורטיבית והבהיר כי הוא מחויב להפועל תל אביב, קבוצה בה הוא נמצא זו השנה השלישית.

הפועל ת"א תפגוש כבר הערב את בית"ר ירושלים (החל מ-19:55, ישיר בספורט1) ולמרות אירועי השבוע, בואטנג זומן על ידי קלינגר לסגל. בקבוצה מגלים אופטימיות לקראת המשחק הערב והתקופה הקרובה בכלל בזכות שחקני הרכש שהגיעו ובקבוצה בעיקר מתלהבים מיכולתם של דן איינבינדר ושלומי אזולאי ומאמינים שהם יהיו השניים שיובילו את הקבוצה.

חלון ההעברות בישראל יימשך עד ה-11.2 (כל עוד לא יוארך פעם נוספת עקב סגרת נתב"ג) ובקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת שחר הירש, שמחזיק בהצעות מהליגה הלאומית ומחכה לקבוצה מליגת העל שתפנה אליו.

שחר הירש | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי