איינבינדר: "החל תהליך, מנסה לשכוח את העבר". אבו עביד התגרה

קשר הפועל ת"א חווה ערב מיוחד נגד בית"ר: "היו חודשים קשים, חייבים להבין כדורגל הוא כל החיים שלנו . קלינגר מבסוט: "זו הקבוצה שאני רוצה לראות". המגן באינסטגרם: "רגילים לנצח בטדי". ברדה כעס: היינו אדישים

(גודל טקסט)

גם בהעדר קהל, משחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב הוא תמיד קרב גדול. הערב (שלישי) האדומים של ניר קלינגר, האחרונים בטבלה, השיגו ניצחון 0:1 מתוק בטדי. המאמן האדום שיבח את שחקני הרכש של הפועל תל אביב שנתנו הכל גם כשלא עמדו על הרגליים ודיבר על המטרה שתושג "בצעדים קטנים", כשדן איינבינדר התרגש לשחק נגד האקסית ופתח במונולוג. מן הצד השני, שי ברדה התאכזב מהגישה של שחקניו.

צפו בתגובות

איאד אבו עביד היה במצב רוח טוב במיוחד ולאחר המשחק שלח עקיצה אל עבר היריבה: "רגילים לנצח בטדי", כתב ברשתות החברתיות בתמונה מחדר ההלבשה. גם אשתקד, אגב, ניצחו האדומים 0:1 בטדי וגם אז אלטמן כבש, אלא שאז זה היה מהנקודה הלבנה.

הסטורי של איאד אבו עביד | צילום מסך: אינסטגרם

קלינגר המאושר הודה: "כן, הרבה לחץ השתחרר. ניצחון חשוב ומאוד קריטי, כל מילה שנשתמש בה היא נכונה. ברור שכשאנחנו במשחק ושומרים על רוגע – אנחנו נראים יותר טוב, היו לנו מספיק מצבים להגדיל את התוצאה. מטבע הדברים קבוצה שכה כמהה לניצחון הולכת אחורה. בן ביטון ודן איינבינדר היו כבר גמורים אבל הם הביאו הרבה לב ונשמה ועל כן נשארו לשחק 90 דקות וזה לא מובן מאליו ושאפו גדול. זה מסע מתיש וארוך וקשה ואנחנו בצעדים קטנים נלך קדימה".

האם זו הפועל ת"א שהוא רוצה לראות: "ב-60-65 דקות הראשונות לחלוטין כן, בדקות האחרונות העייפה נתנה את אותותיה, אלה שחקנים שלא שיחקו חלקם חמישה חודשים וחלקם חודשיים, חלקם שלושה. זה לא קל, אני נפעם מהיכולת האנושית שלהם להכיל את העומס הזה. רציתי מאוד להוציא את בן והוא התעקש להישאר. זה מה שאנחנו צריכים בקבוצה, יותר אופי ומנהיגות וניסיון וננסה לעשות עוד צעד ועוד צעד בלי להשתגע ובלי להרים את האף. יש לנו עוד דרך ארוכה, מה-זה דרך ואנחנו נעשה את זה בעזרת השם".

ניר קלינגר | דני מרון

דן איינבינדר חווה ערב אמוציונלי יותר מכל אחד אחר אחרי הסבל שעבר בחודשים האחרונים תחת משה חוגג. הקשר אמר על הניצחון בטדי: "אם אני לוקח את החודשיים שעברתי ללא מסגרת, חודשיים לא פשוטים. זה זמן טוב להודות לשני מאמני כושר שעבדו איתי במהלך התקופה הזו וגם מאמן מנטלי, הצלחתי להשלים כמעט 180 דקות, גם הפיזיותרפיסט עבד איתי, כולם נתנו מעצמם עבורי, קיבלתי את הטיפול האישי והמסור ואני רוצה להגיד להם הרבה תודה".

על הניצחון: "אין ספק, כולם מבינים שהניצחון מאוד חשוב, התחלנו תהליך מסוים עם התיקו נגד הפועל חיפה בו פספסנו קצת, לפרקים היום גם שיחקנו בצורה טובה. אין ספק שתמיד לא קל לשחק נגד בית"ר מהצד שלי וזה מלווה בהרבה מאוד תחושות – מרגש, מוזר ולא פשוט. עברתי במועדון 18 שנה, המועדון עיצב אותי והפך אותי למי שאני ויש לי רק דברים טובים להגיד, נהינתי בכל רגע".

מה זה בשבילו לנצח את בית"ר: "אני רוצה להגיד מי שנמצא מסביב לכדורגל ובתוך הכדורגל חייב להבין ששחקני כדורגל – הכדורגל הוא כל העולם שלהם, מגיל 8 המשפחה תמיד ליוותה אותי, ניסיתי להיות אדם טוב יותר. גם החברים הקרובים – כולנו עברנו תקופה לא נעימה, עברתי תקופה לא נעימה כשיש לי חוזה, בטח כשאני קשור למועדון ושחקן בית והנה אני לובש אדום".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1028691

עוד אמר: אני מכיר את היריבות הגדולה בין הפועל לבית"ר. הוכחתי שאני מחויב ואני מאוד שמח על הרצון של הבעלים ושל המאמן להביא אותי, הרצון של הבעלים היה מאוד גדול. משה חוגג? תשאל אותו. אני מתעסק אך ורק בעתיד ומנסה לשכוח את מה שהיה למרות שאני אמוציונלי ומנסה לשמור על איפוק. הכדורגל הוא כל החיים שלנו, זה לא רק לבוא לאימון ולמשחק, זה מלווה אותנו 24/7 כל השנה.

מן העבר השני בית"ר רשמה משחק בית רביעי ברציפות ללא ניצחון. שי ברדה נשאל על המשחק הלא טוב: "לגמרי זה לא קרה, לא היה שיפור, אתה לא יכול לשחק כדורגל ככה, מדקה ראשונה הקבוצה הייתה אדישה, זו לא בית"ר שאנחנו רוצים לראות ולא בית"ר של המשחקים האחרונים. אני חושב שב-35 הדקות האחרונות הייתה שליטה מוחלטת אבל זה לא הספיק. בכדורגל אתה צריך לכבד את המקצוע ובמחצית הראשונה הכדורגל היה לא טוב – נקודה. זה יכול לקרות שאתה לא משחק טוב אבל כשאתה לא משיג אף כדור שני ומוותר בקלות – זה לא יכול לקרות".

עטר מאוכזב. בית"ר הייתה חלשה בחלק הקדמי | דני מרון

האם הקבוצה שיחקה לא חכם: "אני מסכים, הפסדנו את הבסיס שלנו. קבוצת כדורגל לא יכולה לשחק טוב בלי לקחת כדורים ראשוניים ושניים וזה מה שקרה. גם היינו מאוד לא יצירתיים בחצי הראשון. בהמשך זה נראה יותר טוב והגענו למצבים אך זה לא מספיק".

על המשחק נגד מכבי פ"ת בשבת: "אני מקווה שכולנו נהיה בריאים קודם כל, שמונה שחקנים חסרים וזה לפני הבדיקות בחמישי. אני מקווה שיהיה משחק ושכולנו נוכל לבוא ולשחק. זה משחק שונה ואחר, אתה קם ונופל על הגישה שלך. מכבי פ"ת קבוצה טובה ואני מכבד אותה אבל בסופו של דבר זה מתחיל ונגמר בגישה שלנו".

דראפיץ'. צעד לאחור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי