אלמוג כהן צפוי לפתוח כבלם, אטוולד: "אני לא הטיפוס המודאג"

קשר נתניה ישחק בהגנה על חשבון אקיניימי המאכזב, וייר יתפוס את מקומו של ג'אבר, גם אברהם ואז'ובל יפתחו מול כפ"ס. למרות המומנטום השלילי, המאמן רגוע: "יש עוד דרך ארוכה". וגם: הקושי בעסקת דומביה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהיא עם שני ניצחונות בלבד ב-12 משחקי הליגה האחרונים ולאחר ההפסד למכבי תל אביב בשבת, מכבי נתניה תתארח מחר (רביעי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4 ) באצטדיון המושבה אצל הפועל כפר סבא במטרה ליצור קצת שקט.

"אני לא הטיפוס המודאג אבל ברור לכולנו שאנחנו צריכים לקחת יותר נקודות", התייחס המאמן ריימונד אטוולד למומנטום הפחות טוב של קבוצתו. "אנחנו נלחמים כל משחק כדי לנצח ולהשתפר וזה לא הולך להשתנות. יש עוד דרך ארוכה עד לסיום הליגה הסדירה".

על הקושי בלהנחית את שחקן הרכש מחוף השנהב דומביה: "זו אכן דאגה. אף אחד, כולל מנהלת הליגות וההתאחדות, לא יודע לתת תשובות בנושא. אף אחד גם לא באמת יודע לכמה זמן השמיים יהיו סגורים. הבעיה היא לא רק של מכבי נתניה אלא של כל המועדונים אשר רוצים להתחזק בשחקנים זרים".

ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מבחינה מקצועית, אטוולד יבצע מספר שינויים בהרכב: בחלק האחורי, עידו וייר יחליף בעמדת המגן הימני את כארם ג'אבר, כאשר גם אקינסולה אקיניימי המאכזב יודח מההרכב כשאלמוג כהן צפוי להיות מוסט לעמדת הבלם. אביב אברהם ישוב להרכב הפותח לאחר שלא היה כשיר במאת האחוזים מול מכבי תל אביב, כשגם בן אז'ובל יפתח בחוד ההתקפה לאחר שבישל כמחליף מול הצהובים.

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, אלמוג כהן, זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, קוואן פרייטר, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי