המתכון של קורצקי: שיחת מוטיבציה ושינוי גישה

המאמן החדש של הפועל חדרה רשם בכורה מוצלחת עם 0:2 על סכנין ושוחח עם שחקניו לפני המשחק: "המועדון נתן לי הזדמנות, תעזרו לי". בקבוצה מקווים שהפציעות של אוסמאן ולבקוביץ' לא חמורות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה בסוף השבוע האחרון לעידן חדש תחת המאמן מנחם קורצקי. הנהלת הקבוצה הרגישה כי לאחר ארבעה הפסדים ולמרות ההערכה הגדולה לשרון מימר, חייב להגיע זעזוע בעמדת המאמן. אתמול (שני), כבר במשחק הראשון שלו, הצליח קורצקי להשיג שלוש נקודות ב-0:2 על בני סכנין, וחדרה כבשה שער לאחר יותר מ-500 דקות משחק.

"זה היה ניצחון מעבר לשלוש נקודות. אם היינו מפסידים אז היינו עם רגל אחת בלאומית. הניצחון פתח את המאבק מחדש", אמרו במועדון. קורצקי, שנראה מרוגש בימים האחרונים, ידע בסך הכל ביומיים של הכנה הוא לא יכול להביא יותר מדי מעבר למוטביציה. המאמן ערך שיחה עם השחקנים לפני המשחק ואמר להם: "הפועל חדרה נתנה לי הזדמנות אחרי הרבה זמן בלי כדורגל, אז אני מאוד מתרגש. תעזרו לי לעשות קבלת פנים טובה ולפתוח ברגל ימין. זה תלוי רק בנו".

מבחינה מקצועית, המאמן ביקש לשמור על ריכוז במרכז השדה ולחכות בסבלנות לטעויות בחלק ההגנתי של סכנין. בסופו של דבר, אכן שתי טעויות הביאו לשערים של מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן. מה שהעיב על הניצחון אלה הן הפציעות של מוחמד אוסמאן ורובי לבקוביץ'. השנים ייבדקו במהלך היום, אך במועדון מעריכים כי מדובר בהתכווצות והם יהיו כשירים למפגש מול הפועל תל אביב.

במהלך הימים הקרובים יערוך קורצקי מספר פגישות עבודה עם היועץ המקצועי אורן גולן. אחרי שהוחתמו החלון אוסמאן, רז נחמיאס ועידו לוי, המאמן מעוניין בחיזוק נוסף כדי לעבות את הסגל ורוצה לצרף קשר אחורי וחלוץ.

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי